  • 1. Data: 2011-02-25 20:12:04
    Temat: radio z bluetooth
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    witam,
    kilka dni temu moje radio samochodowe padlo calkowicie
    zastanawiam sie nad kupnem radia z wbudowanym bluetooth'em do odbierania
    telefonow
    no i teraz pytanie jak ta funkcja sprawdza sie w samochodzi?
    czy duze znaczenie ma producent radia?
    z tego co wyczytalem sa modele z dodatkowym mikrofonem montowanym na oslonie
    od slonca.
    samochod to Astra II
    a moze jest jakies radio ktore po podlaczeniu dziala ze sterowaniem na
    kierownicy??

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2011-02-25 21:28:37
    Temat: Re: radio z bluetooth
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > od slonca.
    > samochod to Astra II
    > a moze jest jakies radio ktore po podlaczeniu dziala ze sterowaniem na

    Jakis nie drogi JVC ma BT, rzucila mi sie w oczy oferta jakiegos marketu.

    A nie wiem, nie mialem. Znajoma ciotka ma jakis CC peugeot (100k jak nic) a gdy
    dzwoni przez wbudowany BT w samochodzie to jakby dzwonila z kibla dla yeti.
    Porazka.

    Kup sobie HF na ucho i nie ma pitolenia, dziala to idealnie. Wychodzisz z
    auta - rozmawiasz dalej, gadasz na kiblu w domu, gadasz gdy sie golisz, gadasz
    gdy walkujesz ciasto na pierogi - jestes wolny a cala okolica nie slyszy
    rozmowcy :)

  • 3. Data: 2011-02-25 22:35:19
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > auta - rozmawiasz dalej, gadasz na kiblu w domu, gadasz gdy sie golisz,
    > gadasz gdy walkujesz ciasto na pierogi - jestes wolny a cala okolica nie
    > slyszy rozmowcy :)
    Plus wygląd pretensjonalnego cyborga - gratis ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-02-26 00:37:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "MŁ" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > no i teraz pytanie jak ta funkcja sprawdza sie w samochodzi?
    > czy duze znaczenie ma producent radia?

    Duże znaczenie ma producent zestawu głośnomówiącego. Ja ma parrota
    wbudowanego w pioneera i jest rewelacyjny. Mikrofon zewnętrzny montowany w
    obudowie lampki pod sufitem (kabel idzie pod podsufitką, wzdłuż słupka i pod
    deską do radia).
    Szukaj takiego z obsługą książki telefonicznej, bo bez sensu jest , kiedy
    chcesz do kogoś zadzwonić i musisz w tym celu wybierać cały numer - a
    najtańsze modele mają właśnie takie rozwiązanie. Możesz też wykorzystac go
    zamiast transmitera FM i odtwarzac w radiu empetróje z telefonu. Nie
    podajesz pułapu cenowego, ale od 700 złotych można kupić firmowe radio z
    wbudowanym BT parrota.
    Jeżeli zaś chcesz tylko odbierać i nie interesuje Cię, kto dzwoni do Ciebie,
    to kup taki montowany na osłonie przeciwsłonecznej - nie ma plączących się
    po samochodzie kabli.
    http://allegro.pl/parrot-minikit-slim-bluetooth-prom
    ocja-229zl-i1480215709.html
    Możesz też poszukać takiego na baterie do komórki (bo łatwo wyjąć i ładować
    np. w domu).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-02-26 01:17:15
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-02-25 20:12, MŁ pisze:
> [...]
    > od slonca.
    > samochod to Astra II
    > a moze jest jakies radio ktore po podlaczeniu dziala ze sterowaniem na

    wczesniej uzywalem sony z wbudowanym mikrofonem i (o dziwo) dawal rade,
    choc rozmowca mogl poznac, ze nie mowie bezposrednio do sluchawki, ale
    bylo czysto i zrozumiale, teraz w innym samochodzie kupilem pioneera
    deh-7300bt i ma zewnetrzny mikrofon, dziala bardzo ladnie, slychac
    jeszcze lepiej (mikrofon przymocowany do oslony przeciwslonecznej),
    ogolnie polecam, bardzo wygodne a i fajne jak masz nowy "kawalek" na
    telefonie to go mozesz puscic przez bt na audio w samochodzie;) (jak nie
    mozesz sie doczekac, zeby go zgrac na cd/pendrive:)

    pozdr

  • 6. Data: 2011-02-27 20:07:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Feb 2011 21:28:37 +0100, "Papkin" <s...@s...net>
    wrote:

> [...]
    >gdy walkujesz ciasto na pierogi - jestes wolny a cala okolica nie slyszy

    Ja spędzam po kilka godzin dziennie w aucie, dziękuję za taki luksus.
    Wolę jednak zestaw głośnomówiący.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-02-27 20:41:40
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:068lm65g51g4guhsg5mbjmmfd597s2l1os@4ax.com...

    > Ja spędzam po kilka godzin dziennie w aucie, dziękuję za taki luksus.
    > Wolę jednak zestaw głośnomówiący.

    Ja też :-)
    Aczkolwiek wolałem z dedykowanymi uchwytami,
    z wyjściem na antenę, kablowe,
    niż te wspólczesne bluetooth'y ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-02-27 21:51:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 20:41:40 +0100, "J_K_K"
    <j...@i...fm> wrote:

    >Ja też :-)
    >Aczkolwiek wolałem z dedykowanymi uchwytami,
    >z wyjściem na antenę, kablowe,
    >niż te wspólczesne bluetooth'y ;-)

    BT ma jedną, niepodważalną zaletę - zmieniam telefon, zestaw mam ten
    sam :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-02-27 23:32:19
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7aelm612ji7b5rtg4rjahjd498n1vc0sno@4ax.com...
    > BT ma jedną, niepodważalną zaletę - zmieniam telefon, zestaw mam ten
    > sam :)

    I na tym jego zalety się kończą ;-)

    Podobał mi się patent Siemensa,
    gdzie przy 3 kolejnych telefonach
    zmieniałem tylko sam uchwyt trzymający telefon za parę złotych.

    A dzisiaj, żeby znaleźć uchwyt, który nie naciska czegoś z boku telefonu,
    albo nie blokuje jakiegoś wejścia, graniczy z cudem.
    (N8 np.)

    Pzdr

    JKK