  • Data: 2018-08-28 14:31:50
    Temat: Re: radio 2 din android
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-08-2018 o 21:59, Dark.ca pisze:
    > Witam,
    >
    > Chcialbym kupic radio na Androidzie, ktore ma zastapic radio firmowe w Mustangu 05.
    Fabryczne radio to radio bazowe, ktore wlasnie zastapilem wersja z MP3 i zmieniarka
    na 6 plyt. Gra zdecydowanie lepiej, ale zdaje sobie sprawe, ze bez zmiany glosnikow
    tu wiecej sie nie wywalczy, jezeli chodzi o jakosc dzwieku.

    > Dlatego postanowilem dodac troche funkcjonalnosci. Chcialbym radio 2 DIN z mozliwie
    nowa wersja Androida, sensowna iloscia RAMu (3-4 GB), GPS, BT, wifi, USB, no i zeby
    jakos tam jednak gralo. Nie musi byc firmowe, moze byc chinskie.

    > Czy moze ktos cos polecic? Albo powiedziec czego unikac?

    Chińskiego radia.
    Ja takie kupiłem, ale problemów ze sobą ma co niemiara - np. uruchomiona
    druga nawigacja (program) wyłącza radio, albo w ogóle się nie odzywa.