  • Data: 2011-10-02 20:29:24
    Temat: Re: quo vadis PC
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j69bhk$15o$1@news.onet.pl...
    > może Ktoś wie co poradzić na wyłączającą się zaraz po starcie płytę na
    > intelu?

    Nie znam tej płyty, ale niektóre mają w BIOS ustawienie jaki ma przyjąć stan
    po zaniku napięcia. Ustaw "PowerON" albo "always ON" to po włączeniu listwy
    od razu wystartuje i nie będzisz musiał przyciskać włącznika. Miałem jedną
    płytę Asrocka (modelu nie pamiętam), że nie włączała się przyciskiem POWER
    a trzeba było na krótko nacisnąć RESET (przyciski nie były zamienione, bo
    załączałem zwierając piny na płycie). Wybrnąłem z sytuacji i właczyłem w
    BIOS always ON i po włączeniu listwy od razu startowała.