eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyquattro vs. xDriveRe: quattro vs. xDrive
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
    .org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nn
    tp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not
    -for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: quattro vs. xDrive
    Date: Wed, 27 Jan 2010 18:43:31 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hjpul6$8vn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abo195.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264614886 9207 83.25.40.195 (27 Jan 2010 17:54:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2010 17:54:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250702
    [ ukryj nagłówki ]

    kli pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE&feature=r
    elated
    >
    > czesc.
    > do znawcow zapytanie - nie wiecie dlaczego to nowe a8 dalo ciala w tym tescie?
    > uszkodzony torsen? wylaczony esp? koniecznosc czesciowego dotkniecia hamulca
    > podczas testu - czego nie zrobiono?
    > a moze po prostu xd jest lepszy?

    Ale lepszy do czego?
    Do zjeżdżania z takich rolek z pewnością - doskonały do tej sztuczki
    będzie każdy haldex.

    I tak jak piszesz - mając Torsena wystarczy lekko przycisnąć hamulec
    żeby samochód pojechał.

    > wg zrodel, w tym wiki, torsen powinien pasc tylko w stuacji gdy jedno przednie i
    > oba tylne kola calkowicie straca przyczepnosc...

    Torsen potrafi przenieść kilkukrotnie większy moment na jedną stronę
    dyferencjału niż na drugą.

    Jeżeli jedno koło wisi w powietrzu to takie koło nie stawia oporu, a
    zero nawet razy sześć to nadal zero.

    Przewaga napędów stałych i mechanicznych blokad takich jak torsen czy
    szpera jest taka że działają od razu i cały czas.
    Napędy dołączane albo blokowane elektronicznie działają z jakimś tam
    opóźnieniem i dopiero po wykryciu sytuacji której mają przeciwdziałać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: