  • 141. Data: 2015-01-17 14:48:58
    Temat: Re: python...
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 14:40:42 UTC+1 użytkownik AK napisał:

    > W/g Ciebie z tych (jakze prawdziwych) slow wynika ze Pythona mial byc
    alternatywa/innym/lepszym
    > shellem ?!

    Nic takiego nie powiedzialem.
    Za to Ty bezpodstawnie stwierdziles, ze ja sobie cos wyssalem z palca

    > Jesli tak, to ja sie poddaje. Nie jestem w stanie poruszac sie w obszarach gdzie
    logika przegrywa
    > ze "slowem pisanym"/czyimis imaginacjami.

    Czyimi imaginacjami?
    To jest wywiad z tworca Pythona, Guido van Rossum, wydany oficjalne
    w postaci ksiazkowej.

  • 142. Data: 2015-01-17 14:54:14
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

    > Nic takiego nie powiedzialem.

    "Warto pamietac, ze pierwotnym przeznaczeniem Pythona bylo stworzenie alternatywy dla
    skryptow
    powloki"

    To Twoje slowa czy nie ?

    AK

    ---
    Avast.

  • 143. Data: 2015-01-17 14:59:20
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 14:54:22 UTC+1 użytkownik AK napisał:

    > "Warto pamietac, ze pierwotnym przeznaczeniem Pythona bylo stworzenie alternatywy
    dla skryptow
    > powloki"

    Rozumiem, ze Twoim zdaniem powloka i skrypt powloki to to samo?

  • 144. Data: 2015-01-17 15:22:53
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

    > "Warto pamietac, ze pierwotnym przeznaczeniem Pythona bylo stworzenie alternatywy
    dla skryptow
    > powloki"

    > Rozumiem, ze Twoim zdaniem powloka i skrypt powloki to to samo?

    Istnieje wielea podgatunkow gęsi bernikla, ale tylko 5 podgatunkow tygrysa.

    AK

    ---
    Avast.

  • 145. Data: 2015-01-17 15:26:45
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, January 17, 2015 at 2:21:45 PM UTC+1, AK wrote:

    > "Racja!"
    > Einstein byl kompletnym idiota opracowujac STW.
    > Zupelnie niepotrzebna mu w pracy w urzedzie patentowym.
    > Prawda ?

    Prawda! C++ tez jest niepotrzebny pracownikom urzędu patentowego,
    więc niech każdy szybko skasuje binarki i źródła!

  • 146. Data: 2015-01-17 16:32:27
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 15:23:01 UTC+1 użytkownik AK napisał:

    > Istnieje wielea podgatunkow gęsi bernikla, ale tylko 5 podgatunkow tygrysa.

    Kolego.
    Pozwol, ze przypomne Ci dotychczasowy przebieg rozmowy.
    Najpierw ja stwierdzilem, ze "pierwotnym przeznaczeniem Pythona bylo
    stworzenie alternatywy dla skryptow powloki", a Ty stwierdziles, ze
    ja wyssalem to sobie z palca i ze pierwotne przeznaczenie Pythona
    bylo zupelnie inne. Na to ja przytoczylem dokladnie zrodlo,
    z ktorego zaczerpnalem to stwierdzenie. Ty zasugerowales wowczas
    (o ile dobrze Cie zrozumialem), ze to zrodlo jest falszywe
    i okresliles je mianem "czyichs imaginacji", ale ani nie powiedziales,
    jakie "tak naprawde" bylo pierwotne przeznaczenie Pythona, ani
    nie podales zrodla, z ktorego "te prawde" zaczerpnales.

    Jezeli z Twoich zrodel wynika, ze to, co napisalem, jest nieprawda,
    to przedstaw je prosze, bo bez tego nie ma mozliwosci wyjasnienia
    tej kwestii. Moze wypowiedzi Guido sa wzajemnie sprzeczne, nie moge
    tego wykluczyc. Jednak dopoki ich nie przedstawisz, nie moge
    w zaden sposob odniesc sie do tej kwestii.

    Ponadto jezeli uwazasz, ze sa jakies powody, dla ktorych mozna
    kwestionowac jakosc zrodel, ktore podalem, to rowniez prosze Cie,
    zebys je przedstawil.

  • 147. Data: 2015-01-17 17:06:49
    Od: firr <p...@g...com>

    prawda jes taka ze
    "Warto pamietac, ze pierwotnym przeznaczeniem Pythona bylo stworzenie alternatywy dla
    skryptow
    powloki"
    najprawdopodobniej mozna bylo zle zrozumiec, jesli wyrwac z kontekstu to da sie to w
    100% zle zrozumiec; ;-0

    osobiscie co prawda sam tak tego nie zrozumialem, bo akurat wiem ze chodzilo
    tu o rozwiazanie jakby podobnego poziomu co skrypty powloki

    tak naprawde ten rodzaj dyzkusji jest chyba nie specjalnie konstruktywny **(prawda
    jest ze sprowokowal to raczej "ak" ktory podobnie jak grupowicz "slawek" ma tendencje
    do wyskakiwania z pyskiem i robienia bezsensu - osobiscie
    jenak nie jestem nastawiony zle do
    owych grupowiczów (za wyjatkiem moze
    niektrych momentow) bo przynajmniej pisza czasem na temat i zawsze to jakas rozrywka

    ** zachecam do rozmowy bardziej skupionej na internalsach wiedzy i wewnetrznych
    detalach, mozna sie wtedy przynajmniej czegos dowiedzeic latwiej niz samemu czytajac
    doki

  • 148. Data: 2015-01-17 17:13:40
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 17:09:39 UTC+1 użytkownik slawek napisał:
    > tygrysa.
    >
    > Co to jest "wielea"?

    do przedszkola, tam uczą jak odrozniac literowki

  • 149. Data: 2015-01-17 17:15:27
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Jan 2015 14:15:14 +0100, "AK" <n...@n...com> wrote:
> [...]

    A w kontekście Pythona: udało ci się uruchomić Cythona z Pyhonem 3 i
    MSVS 2013? A co z Iron dla 3?

  • 150. Data: 2015-01-17 19:16:58
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Na to ja przytoczylem dokladnie zrodlo,
    > z ktorego zaczerpnalem to stwierdzenie.
    > Ty zasugerowales wowczas (o ile dobrze Cie zrozumialem), ze to zrodlo jest falszywe

    CO !? _Gdzie_ stwierdzilem ze jest falszywe ? :)

    Falszywe to sa Twoje wnioski z przytoczonych slow.
    Nie wiem skad wysnules/"wyimaginowales" wnioski ze "gap" pomiedzy C i shellem
    to jest alternatywa dla shella.

    Skroce Twoje cierpeinia interpretacyjne:
    Python nigdy nie mial byc alternatywa dla shellow dowolnych, ale mial na celu
    wlasnie zalatanie tej nadmeinionej "gap-y" (nie tylko w stosunku do C zreszta).
    Python juz w swych poczatkach (a potem to jzu w ogole) mial byc typowym
    "glue language" dla Unixa (z czasem stal sie nim rowniez dla innych platform).
    Mial byc tym czym "od wiekow" jest VB/VBS dla srodowisa Windows
    (owszem VBS moze byc uzywany jako windowsowy shell ale naprawde jest
    to jego uboczna rola/cecha).
    Czyli Python w zalozeniach mial byc "scalaczem" roznych technologii/APIs/frameworkow.
    Doskonale wywiazal sie z tej roli i wywiazuje do dzis.

    > i okresliles je mianem "czyichs imaginacji", ale ani nie powiedziales,

    _Twoje_ bajania okreslilem tym mianem, a nie slowa GvR.

    Jak widac nic nie zrozumiales i dalej tkwisz w jakiejs nastepnej "imaginacji"..

    AK

    ---
    Avast.