  • Data: 2015-01-29 11:18:22
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 15:51:15 UTC+1 użytkownik firr napisał:

    > NTG/OT mogloby byc pytanie lub dyskusja, to jest jedynie dygresja -
    > Ogolnie ludzi nie doceniaja siły narzekania, Oczywiscie narzekanie to troche za
    malo, warto sie tez czasem nieco bardziej skupic

    pozatym zdrowie to nieststy wlasciwie dosyc wazny i wlasciwie bezposredni element
    'pracy' programisty --
    praca ta (jesli robiona na 100% a nie wiem czy da sie robic inaczej) jest cholernie
    niezdrowa odcina przynajmniej mnie od jakichs co bardziej zdrowych klimatów relaxu
    czy
    innych metod budowania formy
    - najgorsze jest to jak patrze jak z czasem ta forma mi sie coraz bardziej rujnuje
    jakby mnie spalal jakis
    bezbarwny ogien, pominawszy wiec zupelnie szemrania idiotów jest to wazny i moim
    zdaniem calkiem zwiazany temat