  • Data: 2015-02-03 18:47:42
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 stycznia 2015 14:18:56 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    malo, warto sie tez czasem nieco bardziej skupic

    cholernie niezdrowa odcina przynajmniej mnie od jakichs co bardziej zdrowych klimatów
    relaxu czy
    rujnuje jakby mnie spalal jakis

    > Moim zdaniem to racja. Ciągłe siedzenie przy klawiaturze nie jest
    > zdrowym trybem życia, a wspomaganie się sporą ilością kofeiny czy
    > innymi, niekoniecznie nielegalnymi, substancjami, jeszcze pogarsza
    > sprawę.

    koreina jest tylko malą czescią problemu

    co do wydajnosci gpgpu to ostatnio trafilem na przypadek gdy kolega
    [rzepisal swoj raytracer na cuda i
    jak tu jest podane trzyspieszylo
    podobno z 6-7 na 280 fps 9czyli 40 razy)

    https://www.youtube.com/watch?v=m5EDorhuFuo

    koles jest wogole dosyc niesamowity ma chyba ze 20 lat a pisze takie rzeczy,

    co prawda w ta liczbe 280 fps po prostu na tyle ciezko mi uwierzyc
    ze niemal podejrzewam ze cos tu jest nie tak, niby jest to fizykalnie mzoliwe ale
    jednak
    cholernie malo
    jesli naprawde jest az tak dobrze to jest zaiste lepiej niz myslalem
    trzebeby to kiedys sprawdzic