    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 27 Jan 2015 03:34:36 -0800 (PST)
    <a...@g...com>
    Subject: Re: python...
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 11:48:25 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > Dobrze że chociaż to napisał.

    w takich wypadkach mz jest raczej oczywiste ze lepiej nie napisac nic
    cos takiego, bo ogolnie jest to dosyc przygnebiajace (w swojej glupocie, mz juz
    lepiej szanowny AL by zrobil gdyby beczsl jak baran);

    nawet nie chce mi sie tego komentowac, ostatnio zle sie czuje
    co gorsza nawet nie mam sily narzekac: moja szanowna watroba niewatpliwie cos slabo
    dziala bo czesto czuje ze cos jakby slabo z filtrowaniem toksyn (straszne uczucie
    trucizny jakby plynnego czy tam tłuczonego szkla w krwioobiegu)
    organizm nie umie odfiltrowac tej trucizny 9zawartej w zwyklych produktach ze sklepu)
    i truje mnie plus ew wypaca przez skure i skrecam sie na zimno + pachne jak kostka
    'masmixu' ze spozywczaka - mam tylko nadzieje ze to ciagle efekt zdarcia lekami a nie
    ze szanowny dentysta alkoholik (ktory kiedys wiercil mi w
    zebiszczach nie zarazil mnie Wzw czy czyms takim (enzymy watrobowe na badaniach tez
    poza zakresem )
    [jak czasem mnie to nachodzi to ciezko sie skupic, zaiste nich ttos w koncy wezmie te
    lekarskie gnidy co nie sterylizuja wiertel itd i cos z tym zrobi bo na razie jest
    krycie dup i gruby strumien ofiar gdzie ja jestem jedynie jedną z nich ]