    From: Edek <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pytanie z mutexów
    Date: Sat, 22 Jun 2013 23:22:17 +0000 (UTC)
    <e...@g...com>

    Dnia pięknego Sat, 22 Jun 2013 15:46:05 -0700, firr wyjmując peta
    oznajmił:

    > to jest ciagle gadka szmatka (blablanie)
    > - nie pisze sie na to ;\

    Myślałem, że to wszystko jest dla zgrywy, ale w tej chwili
    już widzę, że Ci się naprawdę wydaje że jesteś lepszy
    i mądrzejszy, a na dodatek bardzo ale to bardzo fajny.

    Wiele rzeczy można oceniać bardzo różnie i każdy sobie,
    ale o wątkach wiesz mniej nie tylko od A.L., który je
    wykładał, ale nawet ode mnie. Znam podstawy, za to
    naprawdę dobrze, czyli dla ciebie uchodzę za eksperta.

    Nie musisz słuchać kogokolwiek, kto mówi o w sumie dość
    podstawowych rzeczach o które pytasz, tylko w takim razie
    jest mały problemik: po co zadajesz te pytania? Nawet
    nie da się ich uznać za prowokujące, po prostu takie
    zasyfianie mojego czytnika czymś co jak rozumiem
    według ciebie ma jakiś niesamowity styl.

    --
    Edek