  • 1. Data: 2010-10-26 06:40:42
    Temat: pytanie o tuner
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    czolem
    czy moge prosic o Wasze opinie na temat tunera, ktory spelnia ponizsze
    warunki ?
    - wzglednie latwy w obsludze
    - mozliwosc wspolpracy z tnk (od reki) oraz cyfra (opcjonalnie)
    - cena do 500 pln
    - stabilnosc pracy
    - dobra jakosc wykonania

  • 2. Data: 2010-10-26 12:16:09
    Temat: Re: pytanie o tuner
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Jezeli HD to np Opticum HD X403p (ok 400),Opticum (Orton) HD 9600(ok
    500zł)lub ariva 100,200

    jezeli SD to moze myc np Opticum 4060CX (150zł)
    pozdr
    Jacek

  • 3. Data: 2010-10-27 16:54:04
    Od: "L" <n...@n...com>

    >jezeli SD to moze myc np Opticum 4060CX (150zł)
    mam odczucie że w tej cenie zdecydowanie lepszym wyborem byłby FK6900CR -
    czytnik kart wielosystemowy , PVR , więcej gniazd z tylu....