  • 21. Data: 2009-06-04 19:00:54
    Temat: Re: pytanie o plyte glowna AsRock
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Doxent napisał(a):

    > asrock miał swego czasu dobre płyty (pierwsza seria z i845 na zielonym
    To właśnie te. :)
    > laminacie) ale na mojej złej opinii przeważyła niechlubna seria z i865
    Tych nie posiadamy aż tak wiele w pracy ale osobiście podkręciłem na
    takiej Celerona D 2,4GHz @ 3,6GHz i chodzi już przeszło 2,5 roku w
    takich ustawieniach (oddałem ją siostrzeńcowi) :) Dodam tylko, że wersja
    i865G wypadała dużo gorzej od i865PE, na której podkręciłem tego
    Celerona (mała elastyczność OC, w zasadzie bardzo niewielka).

    Pzdr, OMSON

  • 22. Data: 2009-06-04 23:48:44
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 4.6.2009, quent napisał(a):

> [...]
    =59

    > Dzieki ale ona nie ma hdmi a zapomnialem napisac ze to musi miec.

    http://allegro.pl/search.php?string=HDMI+DVI&closed=
    1&category=497
    Nie wystarczy?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 23. Data: 2009-06-05 05:43:13
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > http://allegro.pl/search.php?string=HDMI+DVI&closed=
    1&category=497
    > Nie wystarczy?

    Niestety...

  • 24. Data: 2009-06-05 06:27:32
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 18:58:55 +0200, news.home.net.pl napisał(a):

    > Tzn, ktora kosc lepsza? 889A czy 888?
    >
    > Pozdr.

    889

  • 25. Data: 2009-06-05 12:32:34
    Od: robot <r...@o...pl>

    ::: Matravers. Ltd ::: pisze:

    > Z mojego doświadczenia wynika (też jestem grafikiem 2D), że katra graficzna na
    płycie, nawet
    > najlepsza jest zawsze gorszym rozwiązaniem niż najtańsza, przestarzała karta na
    śledziu.

    Dlaczego?

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-06-05 12:59:46
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 13:19:02 +0200, ::: Matravers. Ltd ::: napisał(a):

    > zainteresowalem sie plyta glowna AsRock A780GXH/128M ktora ma wbudowana
    > karte graf. z wyjsciem DVI.
    >
    > Z mojego doświadczenia wynika (też jestem grafikiem 2D), że katra graficzna na
    płycie, nawet
    > najlepsza jest zawsze gorszym rozwiązaniem niż najtańsza, przestarzała karta na
    śledziu. Przemyśl
    > to, bo wszystko działa ok do puki nie brakuje ramu (a karta z niego przecież
    korzysta)

    > Pozdrawiam
    > www.matravers.pl

    Nie te czasy.

  • 27. Data: 2009-06-08 10:29:22
    Od: "Gienek7000" <g...@g...pl>

    > Nie te czasy.

    Fakt, ostatni raz taką konfigurację testowałem z 10 lat temu więc
    niepotrzebnie pisałem, że zawsze.
    Chodziło mi raczej o to, że łatwiej kupić płytę + nawet najtańszą kartę niż
    ograniczać się tylko do płyt z kartą. Większy wybór i pewnie niższa cena