  • Data: 2012-03-12 07:00:52
    Temat: Re: pytanie o laser w CD
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:jjfduh$k0b$1@inews.gazeta.pl...

    > Uważaj, bo tutaj mają alergię na audiofili. Zaraz będą dowody, że czegoś
    > tam nie da się usłyszeć, bo jest "niemierzalne".
    >
    > Mirek.

    ------

    Oj tak!!!

    Onego czasu robiłem audiofilskie srebrne kable połączeniowe hand made
    (miałem małą firmę, znak zastrzeżony, pisano o mnie w fachowych pismach,
    itp.). między np CD a wzmacniaczem o długości 75 cm. Było tego kilka modeli.
    Miałem kolegów o udiofilskim zacięciu z dobrym sprzętem, zaprzyjaźnione
    sklepy gdzie mogłem testować swoje konstrukcje w różnych konfiguracjach i
    porównywać z innymi kablami znanych firm. Różnice brzmieniowe kabli różnych
    modeli i firm były często kolosalne. Zaprzestałem działalności gdy ciężko
    zachorowałem sam i wkrótce moja matka którą musiałem się opiekować.
    No i po kilku latach pochwaliłem się tym na tej liście.
    K...wa co się działo?! Zechlać mnie chcieli. Jedni pisali, że nie da się
    wyczuć żadnej różnicy pomiędzy kablami na tym samym sprzęcie. Inni cytowali
    jakieś dane techniczne, jeszcze inni pytali mnie o filozofie kabli (?).
    Chcieli abym im napisał co się dzieje w kablu poddanym mojej obróbce w
    naukowy sposób z podaniem pewnie jakichś wyszukanych laboratoryjnych testów,
    studiów i opracowań. Bo bez tego to jak udowodnić, że dany kabel "brzmi" w
    układzie lepiej? A co słyszą uszami, to przecież nie ma dla niektórych
    większego znaczenia. Zwłaszcza że większość ma je gumowe.
    Byli tez tacy co pytali jak ja jej robię i żebym im zdradził wszystkie
    tajemnice ich produkcji, do których dochodziłem latami korzystając z
    początku z dokonań audiofili amerykańskich robiących własne kable tego typu.
    Musze przyznać, że wymiękłem momentalnie i nie wracam do tego.

    pzdr. Janusz