  • Data: 2012-03-13 08:51:10
    Temat: Re: pytanie o laser w CD
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8635587956$20120312084334@squadack.com...
    > Hello sofu,
    >
    > Monday, March 12, 2012, 8:00:52 AM, you wrote:
    >
    > [... bełkot adiovoodoo ...]
    >
    > Facet, pojęcie "ślepy test" znasz? Wiesz, że w takich testach te Twoje
    > kable nie są rozróżnialne? Wiesz, że "rozróżnialność" w zwykłym teście
    > rośnie wraz z ceną i wiarą kupującego?
    >
    > --

    Hello RoMan i reszta tych co "wszystko wiedzą najlepiej"

    Facet znam!
    Dla mnie tylko testy odsłuchowe mają sens. A nie epatowanie się często
    wymyślonymi danymi mającymi niby świadczyc o tym, że się wie co się
    fizycznie dzieje w takim kablu i dla czego?
    Ja nie napisałem tego tekstu po to, aby komuś wciskać jakiś kit, albo się
    nad czymś użalać, aby komuś coś sprzedawać.
    Napisałem prawdę odpowiadając na maila MIRKA.
    A że się odezwałeś to twoja sprawa. Zresztą zawsze tacy się odzywali jak
    ty. Jak daltoniści lubiący dyskutować o kolorach udawadniający, że takowe
    oprucz szarości nie istnieją.

    SKĄD WIESZ, ŻE W ŚLEPYM TEŚCIE MOJE KABLE SĄ NIE ROZRÓŻNIALNE?

    Znasz mnie? Miałes z nimi kiedykolwiek do czynienia? Porównywałeś z innymi?
    Jesteś w stanie w ogóle wychwycić róznicę pomiędzy jakimikolwiek kablami
    podpiętymi do systemu? Różnice brzmieniowe pomiędzy głosnikami czy użytym
    sprzętem?
    Zapewne gdyby ci dano do posmakowania dobrego drogiego wina, to byś go nie
    odróżnił od kwacha za parę złotych, bo przecież jedno i drugie jest kwaśne,
    brzmienia skrzypiec dobrego lutnika od chińskiego badziewia, bo przeciez
    obydwa sa zrobione z drewna w podobny sposób, sera z mleka od tego z
    tłuszczu roślinnego farbowanego na żółto, itp. itd. Ale w sumie to bardzo
    fajnie nie widzieć różnic. Można kupic byle co za grosze i się tym cieszyć
    bardziej niż ten, co wydał tysiące i ciągle niezadowolony czegoś dalej
    szuka.

    Nie robię już kabli od 1997 roku. Majątku się nie dorobiłem, bo jeden
    komplet kabli robiłem prawie tydzień, z początku dla grona znajomych.
    I to oni mnie namawiali żeby zająć się tym bardziej profesjonalnie. Nie będę
    już robił kabli nigdy chyba, że coś dla samego siebie.
    Abstrachujac od mojej matki, którą już nie muszę się opiekować z powodu jej
    smierci, ja za te kable zapłaciłem własną straszną życiową cenę, z czym
    borykam się do dnia dzisiejszego.

    Jedno wiem na pewno, są różnice brzmieniowe pomiędzy użytymi w systemie
    kablami i to często kolosalne, podobnie jak i w odniesieniu do reszty
    sprzętu. A najgorsza jest zwykła poutleniana miedź z niezliczoną ilością
    diod w swojej strukturze i na powierzchni.

    J.