  • 21. Data: 2010-09-21 16:32:38
    Temat: Re: pytanie o jakosc felg alu...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 16:18, kml pisze:

    > Znam takiego co ma BMW i miał wydatki i już się nie śmieje z tego
    > powiedzonka. Odgraża się, że następny samochód to też będzie BMW.

    A ja znam takiego, co miał Mercedesa S klase i miał wydatki. I znam też
    takiego co miał Renault Lagune i też miał wydatki.

    Jak źle kupisz, to masz wydatki w każdym aucie. Niezależnie od marki.

  • 22. Data: 2010-09-21 16:33:27
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 16:21, krzysiek82 pisze:

    > :) błędne myślenie ale nie w moim interesie jest Cię z tego błędu
    > wyprowadzać.

    Ani ja Ciebie nie będę uczył o co chodzi w produkcji w Chinach
    poszczególnych części samochodowych. Idź szlifuj papierem klocki hamulcowe.

  • 23. Data: 2010-09-21 16:45:32
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A ja znam takiego, co miał Mercedesa S klase i miał wydatki. I znam też
    > takiego co miał Renault Lagune i też miał wydatki.
    >
    > Jak źle kupisz, to masz wydatki w każdym aucie. Niezależnie od marki.

    A Ty kupiłeś dobrze i wydatków nie masz? Robiłeś elektrykę od początku tak
    jak w audi?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 24. Data: 2010-09-21 17:26:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 16:45, kml pisze:

    > A Ty kupiłeś dobrze i wydatków nie masz? Robiłeś elektrykę od początku
    > tak jak w audi?

    A ja kupiłem dobrze i wydatków nie mam.
    Nie robiłem nic poza normalną eksploatacją i kilku takich tam moich bajerów.

    Jakie audi? O co chodzi?

  • 25. Data: 2010-09-21 17:27:36
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Np. BMW - będziesz miał wydatki. Najczęściej to mówią Ci, którzy nigdy w
    > życiu nie mieli BMW :D
    >
    > Ale jeśli chodzi o felgi z chińskiej plasteliny, to nie ma co się
    > zastanawiać. Takiego shitu się nie kupuje, koniec i kropka.

    Tak samo jeśli chodzi o gości ćwiczących na siłowni - to bezmózgie karki.
    Koniec i kropka.

    Jurand.

  • 26. Data: 2010-09-21 17:27:49
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 17:27, Jurand pisze:

    > Tak samo jeśli chodzi o gości ćwiczących na siłowni - to bezmózgie
    > karki. Koniec i kropka.

    Jak żyję, jeszcze nigdy w życiu nie widziałem ludzi ćwiczących na
    siłowni. :)

    Pozdro fasolko.

  • 27. Data: 2010-09-21 17:41:25
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ja bym rozejrzał się za używanymi oryginalnymi felgami od danego auta,
    > albo chociaż felgami jakiejś konkretnej marki (RH, MOMO itd),

    jestem tego samego zdania, jak kupować to oryginały albo jakieś markowe
    niezależnego producenta,

    brat

  • 28. Data: 2010-09-21 20:34:56
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Jak żyję, jeszcze nigdy w życiu nie widziałem ludzi ćwiczących na siłowni.
    > :)

    Jasne, przecież tam się pakuje, gdzież bym śmiał nazwać to ćwiczeniami.

    Jurand.

  • 29. Data: 2010-09-22 04:49:09
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Kiedys rozbilem Safranke - dzwonek przodem, do wymiany maska, zderzak,
    > wentylator, lampy itp, reszta cala.
    > Postanowilem sie tego pozbyc w stanie takim jakim bylo, wystawilem na
    > aukcje na zimowych kolach, auto poszlo za niemal dokladnie tyle samo
    > co letnie kola (felgi z safrany biturbo) wystawione na osobnej aukcji.
    > Czlowiek, ktory wygral licytacje auta w ogole nie byl tymi felgami
    > zainteresowany.
    > Zawsze latwiej o amatora samych felg i o amatora samego auta niz o
    > amatora tych rzeczy jednoczesnie, wiec nie widze nic dziwnego w tym,
> [...]

    a jaki to był model safrana ;) ? gołe granatowe alize z silnikiem volvo ;) ?

    pozdrawiam.

  • 30. Data: 2010-09-22 05:21:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 20:34, Jurand pisze:

    > Jasne, przecież tam się pakuje, gdzież bym śmiał nazwać to ćwiczeniami.

    Tzn. co na dachach się pakuje? Śnieg w worki? Bo nawet przez sekundę bym
    nie pomyślał, że nie potrafisz poprawnie pisać po polsku...