eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypytanie o ciągnik siodłowy TIR › Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
    <nng1hn$uc9$2@node2.news.atman.pl>
    <579b8f9e$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <pwqzst0pqvnx$.tb2vz5z6egi5.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <9tar3jq30xuc$.1edco32vb6hfk$.dlg@40tude.net>
    <1qu79ewqfk3ag$.z49hs2rc89g0.dlg@40tude.net>
    <nnivns$prq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <no6q2u$6vj$1@node2.news.atman.pl>
    <hfcb9h27xufi.lmwbgvzarltm$.dlg@40tude.net>
    <no7l23$n7o$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <no7l23$n7o$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
    Date: Mon, 8 Aug 2016 11:02:41 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 43
    Message-ID: <57a84ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.235.172
    X-Trace: 1470646979 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 653 83.7.235.172:60581
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586766
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:no7l23$n7o$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 07.08.2016 o 11:53, J.F. pisze:
    >>>>> Nie ma to żadnego związku z naciskiem na jezdnię i robienie
    >>>>> kolein etc.
    >>>>> ani na most.
    >>>> Ma związek 1:1.
    >>
    >>> He he he :D
    >>> Czyli jak dopompuję opony to most może nie wytrzymać? :D
    >>> Dobre!
    >
    >> Nacisk jednostkowy, czyli cisnienie.

    >Zaraz zaraz... Nacisk jednostkowy to chyba chodzi o nacisk koła na
    >jezdnię a ciśnienie to chyba ciśnienie w oponie?

    Nacisk jednostkowy, czyli nacisk na jednostke powierzchni.
    Innymi slowy - cisnienie, wywarte przez opone/pojazd na grunt.

    >Wtedy jedno z drugim ma bardzo mało wspólnego. Howk!
    A jednak bardzo duzo.

    >> Z naciskiem na most nie ma nic wspolnego, z koleinami chyba
    >> niewiele,
    >> ale o tym czy na rogrzanym asfalcie odcisk opony bedzie, to juz
    >> raczej
    >> mocno zwiazane ...

    >Kolega Pyra twierdzi inaczej :)
    >A i co do nagrzanego asfaltu to może być tylko bardzo słabiutko
    >związane.

    Powiem tak - widac czasem w asfalcie zaglebienia wielkosci kobiecych
    obcasow.
    Ale pod takim obcasem moze byc i 30 at, wiec nie dziwne, ze plynie.
    Koleiny jednak od tego nie powstaja.

    A na drodze powinien byc mniej plynacy asfalt, a w zasadzie masa
    asfaltowa - wiecej w niej kamieni niz asfaltu powinno byc.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: