eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypytanie o ciągnik siodłowy TIRRe: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
    Date: Mon, 8 Aug 2016 11:00:52 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <no9ho2$oq0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
    <nng1hn$uc9$2@node2.news.atman.pl>
    <579b8f9e$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <pwqzst0pqvnx$.tb2vz5z6egi5.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <9tar3jq30xuc$.1edco32vb6hfk$.dlg@40tude.net>
    <1qu79ewqfk3ag$.z49hs2rc89g0.dlg@40tude.net>
    <nnivns$prq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <no6q2u$6vj$1@node2.news.atman.pl>
    <hfcb9h27xufi.lmwbgvzarltm$.dlg@40tude.net>
    <no7l23$n7o$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1470646850 25408 83.142.198.226 (8 Aug 2016 09:00:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2016 09:00:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <no7l23$n7o$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586764
    [ ukryj nagłówki ]

    On 07.08.2016 17:45, Wiesiaczek wrote:

    >>> He he he :D
    >>> Czyli jak dopompuję opony to most może nie wytrzymać? :D
    >>> Dobre!
    >>
    >> Nacisk jednostkowy, czyli cisnienie.
    >
    > Zaraz zaraz... Nacisk jednostkowy to chyba chodzi o nacisk koła na
    > jezdnię a ciśnienie to chyba ciśnienie w oponie?
    > Wtedy jedno z drugim ma bardzo mało wspólnego. Howk!

    Pewex robisz i mieszasz różne systemy walutowe;)

    Nacisk jednostkowy jest równy ciśnieniu w oponach - ciśnienie to
    siła/powierzechnię, czyli dokładnie nacisk jednostkowy (też siła na
    powierzchnię). Z trzeciej zasady dynamiki wynika, że siła z jaką opona
    działa na asfalt musi być równa siłą jaka działa z wewnętrznej strony
    opony, czyli w przeliczeniu na powierzchnię właśnie ciśnieniu. Chyba że
    samochód zaczyna unosić się w powietrzu;)

    To o czym myślisz to całkowity nacisk, w oderwaniu od powierzchni.


    >> Z naciskiem na most nie ma nic wspolnego, z koleinami chyba niewiele,
    >> ale o tym czy na rogrzanym asfalcie odcisk opony bedzie, to juz raczej
    >> mocno zwiazane ...
    >
    > Kolega Pyra twierdzi inaczej :)

    I kolega Pyra ma rację;)


    > A i co do nagrzanego asfaltu to może być tylko bardzo słabiutko związane.
    >
    >
    > Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: