eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › pytanie o Tigera po 1999
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2009-08-04 18:21:47
    Temat: pytanie o Tigera po 1999
    Od: "szynszyll" <s...@N...gazeta.pl>

    yo!

    zaczyna mnie nachodzic chetka na zmiany - pomimo tego ze z 'teresy' jestem
    bardzo zadowolony to za kazdym razem kiedy przechodze kolo okraglego tygrysa
    cos mi sie w srodku 'porusi'. szukalem opinie po sieci ale nigdzie nie
    znalazlem odpwiedzi na pytanie jak to moto wypada w porownaniu ze sprzetami na
    jakich latalem tj. afryka, super tenera, xlv. czuc jakos bardziej ciezar? 19
    cali z przodu przeszkadza w terenie, silnik nie jest zbyt zwariowany w kałużach?

    bawi mnie te 3 cylindry w rzedzie i ta kanapa. pozatym - podobie mnie sie z
    wygladu. prosze o opinie kogos kto latal japonskimi ciezkimi enduro i
    przesiadl sie na tygrysa.

    pozdrawiam

    szynszyll
    xtz750

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2009-08-04 20:18:17
    Temat: Re: pytanie o Tigera po 1999
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "szynszyll" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h59u7q$ed5$1@inews.gazeta.pl...
    > yo!
    >
    > bawi mnie te 3 cylindry w rzedzie i ta kanapa. pozatym - podobie mnie sie
    > z
    > wygladu. prosze o opinie kogos kto latal japonskimi ciezkimi enduro i
    > przesiadl sie na tygrysa.


    to ja sie chyba lapie ;)
    Po kilkuletnim uzytkowaniu XRV i zmieleniu
    Africi na Sceniku kupilem PanEuro.
    Okazalo sie jednak, ze tramwajem ze po lasach ukrainskich
    nie da sie jezdzic i po 2 latach kupilem Tigera '04.
    I tak: to naprawde motocykl
    swietnie pomyslany, z bardzo dobrym silnikiem,
    znosnym zawieszeniem, i wygodnym siedzeniem
    (mam wersje zelowa).
    Niestety nie da sie ukryc, ze na tle hond jakosc
    materialow skaldajacych sie na Tygrysa (gumki, plastiki, elektryka)
    jest kiepska.

    Moj egzemplarz okazal sie dodatkowo awaryjny.
    Sam sobie jestem winien, bo kupilem
    "robiony". Jednak te awarie nie zmusily
    mnie nigdy do wczesniejszego powrotu
    ( poczytaj o zeszlorocznej Gruzji
    na www.buzar.riders.pl i tegorocznym Dagestanie
    na www.motopod.pl ). A strata dnia na serwis to tylko
    dodotkowa przygoda ;). Obie awarie nie mialy tez nic
    wspolnego z jakoscia wykonania motocykla.
    Inne znane mi Tygrysy ( Lisciastego i Pawla ACE)
    nie psuja sie tak czesto.

    Mi ten motocykl bardzo sie podoba i moglbym zapomniec
    o niedoskonalosciach materialowych i majac na wzgledzie wiele
    zalet tego moto szukalbym drugiego mniej pechowego,
    ale nie do przyjecia jest dla mnie obsluga serwisowa w PL.
    Dostep do czesci w InterMotors fatalny. Serwisanci albo
    nieobecni, albo niesumienni (Wroclaw). Ceny czesci z kosmosu
    a rynek uzywanych ubogi.

    Czyli, jak jestes samodzielny serwisowo i masz mozliwosc
    szybkiego sciagania czesci z UK to chyba warto.


    jak cos wiecej chcesz wiedziec - pytaj.

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar





  • 3. Data: 2009-08-05 07:07:53
    Temat: Re: pytanie o Tigera po 1999
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    buzar <b...@r...pl> napisał(a):

    > to ja sie chyba lapie ;)
    > Po kilkuletnim uzytkowaniu XRV i zmieleniu
    > Africi na Sceniku kupilem PanEuro.
    > Okazalo sie jednak, ze tramwajem ze po lasach ukrainskich
    > nie da sie jezdzic i po 2 latach kupilem Tigera '04.
    > I tak: to naprawde motocykl
    > swietnie pomyslany, z bardzo dobrym silnikiem,
    > znosnym zawieszeniem, i wygodnym siedzeniem
    > (mam wersje zelowa).
    > Niestety nie da sie ukryc, ze na tle hond jakosc
    > materialow skaldajacych sie na Tygrysa (gumki, plastiki, elektryka)
    > jest kiepska.
    >
    > Moj egzemplarz okazal sie dodatkowo awaryjny.
    > Sam sobie jestem winien, bo kupilem
    > "robiony". Jednak te awarie nie zmusily
    > mnie nigdy do wczesniejszego powrotu
    > ( poczytaj o zeszlorocznej Gruzji
    > na www.buzar.riders.pl i tegorocznym Dagestanie
    > na www.motopod.pl ). A strata dnia na serwis to tylko
    > dodotkowa przygoda ;). Obie awarie nie mialy tez nic
    > wspolnego z jakoscia wykonania motocykla.
    > Inne znane mi Tygrysy ( Lisciastego i Pawla ACE)
    > nie psuja sie tak czesto.

    no i jest wygodny i ciut bardziej "endurowaty" niz Varadero, CapoNord czy
    inny Duzy DL,

    ma tez troche sznytu ktorego brakuje japoncom (ladne zegary, kierunki,
    przelaczniki i takie tam), troche bajeru typu pokrywy magnezowe na silniku

    no i z czesciami typowo zuzywajacymi sie nie ma problemu (olej, filtry,
    klocki, opony, zestaw napedowy wszystko w normalnych cenach)

    za wiele nie pali spokojnie mozna pyrkac na 5 litrach na 100 km/h

    co do serwisu szczegolnie odkad sie autoryzowal to kupa zupelna choc moto Ci
    raczej nie popsuja:-)

    powyzszego nie napisalem dlatego ze akurat mam swojego Tigera na sprzedaz, po
    prostu tak jest

    pawel ACE
    TT i ST

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2009-08-05 08:16:49
    Temat: Re: pytanie o Tigera po 1999
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "paweł ACE" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h5bb49$7ml$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > za wiele nie pali spokojnie mozna pyrkac na 5 litrach na 100 km/h


    Potwierdzam maly apetyt na paliwo.
    W porownaniu z Banditem 1200, Africa,
    BMW 1150GS i 1200GS Tiger pali 10 do 20%
    mniej.

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar



  • 5. Data: 2009-08-06 08:36:41
    Temat: Re: pytanie o Tigera po 1999
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Sie, 20:21, "szynszyll" <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > wygladu. prosze o opinie kogos kto latal japonskimi ciezkimi enduro i
    > przesiadl sie na tygrysa.

    Tu jest trochę pieprzenia w bambus :

    http://tinyurl.com/lcrhez


    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05


  • 6. Data: 2009-08-06 10:15:04
    Temat: Re: pytanie o Tigera po 1999
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 5 Sie, 10:16, "buzar" <b...@r...pl> wrote:

    > Potwierdzam maly apetyt na paliwo.
    > W porownaniu z Banditem 1200, Africa,
    > BMW 1150GS i 1200GS Tiger pali 10 do 20%
    > mniej.

    moja Buma palila od 4,7 do 5,4 (srednio, zawsze przy tankowaniu
    liczylem, taka fobia) na setke w zaleznosci od poziomu testosteronu u
    kierownika statku, wiec te procenty trochu przesadzone w tym
    przypadku.


    > pozdrawiam
    > piotr buzar

    rowniez
    Krzychut

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: