    From: "buzar" <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: pytanie o Tigera po 1999
    Date: Tue, 4 Aug 2009 22:18:17 +0200

    Użytkownik "szynszyll" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h59u7q$ed5$1@inews.gazeta.pl...
    > yo!
    >
    > bawi mnie te 3 cylindry w rzedzie i ta kanapa. pozatym - podobie mnie sie
    > wygladu. prosze o opinie kogos kto latal japonskimi ciezkimi enduro i
    > przesiadl sie na tygrysa.

    to ja sie chyba lapie ;)
    Po kilkuletnim uzytkowaniu XRV i zmieleniu
    Africi na Sceniku kupilem PanEuro.
    Okazalo sie jednak, ze tramwajem ze po lasach ukrainskich
    nie da sie jezdzic i po 2 latach kupilem Tigera '04.
    I tak: to naprawde motocykl
    swietnie pomyslany, z bardzo dobrym silnikiem,
    znosnym zawieszeniem, i wygodnym siedzeniem
    (mam wersje zelowa).
    Niestety nie da sie ukryc, ze na tle hond jakosc
    materialow skaldajacych sie na Tygrysa (gumki, plastiki, elektryka)
    jest kiepska.

    Moj egzemplarz okazal sie dodatkowo awaryjny.
    Sam sobie jestem winien, bo kupilem
    "robiony". Jednak te awarie nie zmusily
    mnie nigdy do wczesniejszego powrotu
    ( poczytaj o zeszlorocznej Gruzji
    na www.buzar.riders.pl i tegorocznym Dagestanie
    na www.motopod.pl ). A strata dnia na serwis to tylko
    dodotkowa przygoda ;). Obie awarie nie mialy tez nic
    wspolnego z jakoscia wykonania motocykla.
    Inne znane mi Tygrysy ( Lisciastego i Pawla ACE)
    nie psuja sie tak czesto.

    Mi ten motocykl bardzo sie podoba i moglbym zapomniec
    o niedoskonalosciach materialowych i majac na wzgledzie wiele
    zalet tego moto szukalbym drugiego mniej pechowego,
    ale nie do przyjecia jest dla mnie obsluga serwisowa w PL.
    Dostep do czesci w InterMotors fatalny. Serwisanci albo
    nieobecni, albo niesumienni (Wroclaw). Ceny czesci z kosmosu
    a rynek uzywanych ubogi.

    Czyli, jak jestes samodzielny serwisowo i masz mozliwosc
    szybkiego sciagania czesci z UK to chyba warto.

    jak cos wiecej chcesz wiedziec - pytaj.

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar