  • Data: 2009-08-05 07:07:53
    Temat: Re: pytanie o Tigera po 1999
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    buzar <b...@r...pl> napisał(a):

    > to ja sie chyba lapie ;)
    > Po kilkuletnim uzytkowaniu XRV i zmieleniu
    > Africi na Sceniku kupilem PanEuro.
    > Okazalo sie jednak, ze tramwajem ze po lasach ukrainskich
    > nie da sie jezdzic i po 2 latach kupilem Tigera '04.
    > I tak: to naprawde motocykl
    > swietnie pomyslany, z bardzo dobrym silnikiem,
    > znosnym zawieszeniem, i wygodnym siedzeniem
    > (mam wersje zelowa).
    > Niestety nie da sie ukryc, ze na tle hond jakosc
    > materialow skaldajacych sie na Tygrysa (gumki, plastiki, elektryka)
    > jest kiepska.

> [...]

    no i jest wygodny i ciut bardziej "endurowaty" niz Varadero, CapoNord czy
    inny Duzy DL,

    ma tez troche sznytu ktorego brakuje japoncom (ladne zegary, kierunki,
    przelaczniki i takie tam), troche bajeru typu pokrywy magnezowe na silniku

    no i z czesciami typowo zuzywajacymi sie nie ma problemu (olej, filtry,
    klocki, opony, zestaw napedowy wszystko w normalnych cenach)

    za wiele nie pali spokojnie mozna pyrkac na 5 litrach na 100 km/h

    co do serwisu szczegolnie odkad sie autoryzowal to kupa zupelna choc moto Ci
    raczej nie popsuja:-)

    powyzszego nie napisalem dlatego ze akurat mam swojego Tigera na sprzedaz, po
    prostu tak jest

    pawel ACE
    TT i ST