  • 1. Data: 2011-12-05 23:12:49
    Temat: pytanie laika o kabel hdmi
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Witam
    Proszę o poradę bom laik.
    Dzieciaki upierdzieliły kabel hdmi którym podłączany był laptop lub xbox do
    telewizora.
    Muszę kupić nowy ale nie znam się więc proszę o poradę.

    Urwany kabel miał takie filtry jak ten
    http://allegro.pl/kabel-hdmi-hdmi-2m-gold-1-3b-2560x
    1600p-hd-2-m-i1939806932.html
    ale podoba mi się taki kabel
    http://allegro.pl/przewod-kabel-hdmi-1080p-1-4-3d-re
    d-line-hd-2m-i1928511386.html

    czy te filtry są potrzebne czy mogę kupić ten drugi kabel?
    Parametry jakby lepsze tylko czy mi to potrzebne?

    Mam też dekoder tv podłączony takim kablem z filtrem do telewizora, czy te
    filtry są mi potrzebne?

  • 2. Data: 2011-12-06 07:58:57
    Temat: Re: pytanie laika o kabel hdmi
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 6 Dec 2011 00:12:49 +0100,
    frank drebin <b...@v...pl> screamed:

    Generalnie nie są.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:58:38 user up 13008 days, 20:53, 1 user, load average: 0.30, 0.28, 0.95 ]

    An alcoholic is anyone you don't like who drinks more than you do.

  • 3. Data: 2011-12-06 09:23:06
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Parametry jakby lepsze tylko czy mi to potrzebne?
    > Mam też dekoder tv podłączony takim kablem z filtrem do telewizora, czy

    Jak Ci się podoba to bierz.
    U mnie wtyczki są za sprzetem więc i tak nic nie widać. Potrzebowałem 5
    metrów kabla aby połaczyć PC z TV więc do marketa i za 36zł mam kabel. Zero
    problemów w FullHD i dźwiękiem, przekłamań itp.
    No ale mi nie zależy na estetyce więc nie potrzebuję wydać za dokładnie to
    samo funkcjonalnie 5x tyle.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-12-06 10:40:58
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Mam też dekoder tv podłączony takim kablem z filtrem do telewizora, czy te
    > filtry są mi potrzebne?

    Te filtry są potrzebne producentom sprzętu do którego w zestawie dołączany
    jest taki kabel, aby spełnić wymagania dyrektywy EMC.
    Tobie praktycznie nie są potrzebne.
    P.G.

  • 5. Data: 2011-12-06 11:01:38
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    frank drebin wrote:
> [...]
    > Parametry jakby lepsze tylko czy mi to potrzebne?
    >
    > Mam też dekoder tv podłączony takim kablem z filtrem do telewizora,

    dzięki wszystkim odpowiadającym za pomoc.