  • 31. Data: 2010-01-13 13:20:35
    Temat: Re: pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ci co uzywaja SMS zamiast rozmow glosowych to nie potrafia pewnie
    > wyslowic sie poprawnie, ulozyc poprawnego zdania, zapewne nie sa
    > dowcipni a ich gadki nudne jak flaki z olejem, nie maja tez wiedzy... na

    A co my baby, aby się elokwentnie komunikować? Pan Bóg dał mężczyznom
    język, aby rozmawiali krótko i konkretnie, a nie deklamowali sobie
    Szekspira. Rozmowy związane zarabianiem pieniędzy nie muszą być ładne, a
    o kobietach rzadko który mężczyzna chce paplać przez telefon.

    > zaden temat, przy SMS zawsze moga skorzystac z wikipedi. Buhahaha

    Buhaha. Może do mnie zadzwonisz i mi to powiesz, co? Nie chce Ci się?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-01-13 13:21:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości

    > To ja tylko trochę nienormalny jestem. A już się bałem.
    > Czyli nie można ode mnie wymagać odpisywania :))

    To odpisywanie zależy od tego jakie laski rwiesz...
    Takie po 30tce wybaczą nieodpisywanie...
    Takie przed 30-tką uznają Cię, ze dziwny jesteś, lub
    niezainteresowany jak nie odpiszesz na każdego SMSa...
    I to szybko!

    Więc w zależności od gustu w panienkach radzę poćwiczyć ;-)

  • 33. Data: 2010-01-13 13:34:46
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Pszemol napisał(a):

    > Nieźle wytresowany jesteś przez żonę...

    Lubię jeść ciepły obiadek...

    > Ale co do tego autobusu to czemu właściwie nie można rozmawiac?

    Można. Tylko jest to niekomfortowe.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 34. Data: 2010-01-13 13:36:32
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Feromon napisał
    > Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?

    Z aparatu telefonicznego? Ja w ubiegłym roku chyba wysłałem jedna sztukę,
    jakiś numer telefonu.
    A za pomocą peceta - kilka, 1-3 w miesiącu. I to tylko z zawiadomieniem,
    żeby adresat włączył swój komputer.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 35. Data: 2010-01-13 14:11:55
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):
    > Z lenistwa. Rozmawiam. Nie sms-uję
    > choć na piwo to dla mnie od wyciągnięcia tel do naciśnięcia - wyślij
    > minuta kombinowania na klawiaturze i czekanie na odpowiedź.
    > dzwonienie - 2-3 sek i oczekiwanie 5-10 s decyzja 5 sek
    > Łącznie 15 - 20 sekund
    > Nie zebym tak szybko chciał się nachlać, ale nie chcę mi się gibać palcam
    > i.

    Rozmowa:
    15:00 - Jakiś browar dzisiaj?
    15:00 - Gdzie i kiedy?
    15:00 - Niech będzie Karczma, 16:00
    15:00 - Jasne, jasne! Ale chwila, bo miałem się spotkać, muszę zapytać czy to
    aktualne, i z biedronki coś tam miałem... Zaraz, o której to ona wychodzi z
    pracy... Trzeba jeszcze podskoczyć po te ryby... Kurde muszę zadzwonić i
    zapytać jak z czasem, bo może będę musiał podjechać... Wiesz oddzwonię do
    Ciebie jak ustalę.
    15:15 - OK, spoko idziemy, ale jednak muszę po te ryby, to może 17:00?
    15:15 - OK

    SMS:
    15:00 - "Browar Karczma 16?"
    15:15 - "17"

    A i tak lekko przegadane ;)

    barum

  • 36. Data: 2010-01-13 14:15:53
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Artur(m) wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > E, jak pamiętam od 97 było po 30'
    Ale pierwsza minuta była taryfikowana w całości i to w każdej sieci w
    tamtych czasach.

  • 37. Data: 2010-01-13 14:31:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "barum" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hikkbb$8h2$1@inews.gazeta.pl...
    > SMS:
    > 15:00 - "Browar Karczma 16?"
    > 15:15 - "17"
    >
    > A i tak lekko przegadane ;)

    To w wersji pozytywnej, bo w negatywnej moze tymi SMS pojsc dalej:
    - tak dlugo nie odpisywales ze poszedlem do domu, moze jutro,
    - jutro nie moge, pojutrze,
    - pojutrze ja nie moge, w sobote ?
    - w sobote. Ale nie do Karczmy bo tam zle piwo daja.
    - to gdzie proponujesz
    - pod podkowa
    - a gdzie to
    - ...

    taniej bylo zadzwonic :-)

    J.

  • 38. Data: 2010-01-13 14:39:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 15:15:53 +0100, frank drebin napisał(a):

    > Ale pierwsza minuta była taryfikowana w całości i to w każdej sieci w
    > tamtych czasach.

    Plus miał chyba takt 30/30 od samego początku. To Idea, gdzieś od 2002
    roku wprowadziła odpłatną usługę 30/1 bodajże za 5 zł oraz 1/1 bodajże za
    18 zł.
    Co do Ery to nie pamiętam.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 39. Data: 2010-01-13 14:44:18
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > - jutro nie moge, pojutrze,
    > - pojutrze ja nie moge, w sobote ?
    > - w sobote. Ale nie do Karczmy bo tam zle piwo daja.

    Faaaaacet, ale masz rozwlekłe wypowiedzi, widać, że nie smsujesz ;)

    Przecież to, że smsuję to nie znaczy, że nie dzwonię. Jak coś wymaga
    omówienia to się to omawia. W większości przypadków (przynajmniej takich z
    browarem) jednak wystarczą dwa szybkie smsy. W dodatku gość po drugiej
    stronie ma szanse się spokojnie zastanowić i nikt mu nie sapie nad uchem...

    I nie spotkałem się z postawą "tylko smsuję, nie dzwonię", raczej, nawet w
    tym wątku, widać "tylko dzwonię, nie smsuję".

    barum

  • 40. Data: 2010-01-13 15:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Widziałem kiedyś jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie.
    > Normalnie kciuk stał się taka jakby mgiełką, bo już moje oko nie
    > wyrabiało zmian jego położenia.

    20-letni mezczyzni tez sa w tym dobrzy, aczkolwiek ten jest cienki:
    http://www.youtube.com/watch?v=x-65rn6azDo

    > Jak widać organizm potrafi się wyspecjalizować w różnych
    > kierunkach. :)

    Nowy kierunek ewolucji :-)

    J.

    P.S. NTG, ale tez szybkie rece