    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
    Date: Wed, 13 Jan 2010 10:16:20 +0100

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Szadzik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > robi
    >>
    > Swoje w sensie jest lepsza i szybsza od rozmowy ?
    > Ja jednak wole zadzwonic i pogadac, otrzymywac SMSow tez nie lubie, wole
    > jak ktos zadzwoni.

    I żeby przeszkadzał Ci w oglądaniu Twojej ulubionej reklamy? Daj
    spokój, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz się dowiedzieć, czy
    idziesz z kolegą na piwo, to po co dzwonić? Kolega siedzi w pracy, sam
    jeszcze się nie zastanawiał, czy chce iść, może chce jeszcze kogoś
    zaprosić, SMS jest konkretny, szybka informacja, nie przeszkadza, można
    odpowiedzieć w wolnej chwili. Zaryzykuję twierdzenie, że SMS jest dla
    prawdziwych mężczyzn.

    Rozmowa? Niech sobie baby do siebie dzwonią i gadają po 5 minut jak
    chcą się umówić na zakupy. Nie widzę powodu, aby mężczyźni też byli tacy
    zniewieściali. Czy trzeba paplać minutę przez słuchawkę, aby się
    dowiedzieć jednozdaniowego konkretu?

    --
    Liwiusz