-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pytanie
Date: Wed, 25 Apr 2012 00:27:34 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 30
Message-ID: <jn79ck$k7u$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jn4fk6$oes$1@usenet.news.interia.pl> <1...@l...hihi>
NNTP-Posting-Host: public-gprs495666.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1335306456 20734 31.61.55.115 (24 Apr 2012 22:27:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2012 22:27:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <1...@l...hihi>
X-Antivirus: avast! (VPS 120423-1, 2012-04-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445928
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-24 18:45, Lort pisze:
> Kto: megrims Gdzie: pl.misc.samochody
> Kiedy: 23 kwiecień 2012, 22:55:32
>
>> Dzisiaj piękny CL się zesrał.
>
> Należy pamiętać o tym, żeby zawsze sprzątać po swoim pupilu.
>
>
>> Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
>> przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
>> się wyjebać do tyłu na plecy?
>
> Jak niegramotne, to czemu nie?
> Bo te lepiej wytrenowane raczej będą się starały o bardziej
> wysublimowane ewolucje.
> http://www.youtube.com/watch?v=9EQNV1yasj4
>
Jest kilka opcji.
Pozytywne:
* CL ma takie kowadło z przodu (V12) że za cholere przodu
nie poderwie.
* Mimo wszystko są jakieś zabezpieczenia na zaworach i nie jest
technicznie możliwe, aby przód się podniosł a tył nie.
A negatywna opcja to jak w tym filmiku - o czymś takim myślałem :)
Jak to sprawdzić!
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.12 03:22 Rafał Grzelak
- 25.04.12 08:20 robot
- 25.04.12 20:12 pablo eldiablo
- 29.04.12 08:30 megrims
- 29.04.12 18:47 jerzu
- 29.04.12 19:05 megrims
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=