  • Data: 2012-06-11 20:23:41
    Temat: Re: [pyt] viaAUTO- ktoś używa?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-11 19:30, J-KD pisze:
    > Witam,
    >
    > jak wyżej (zwłaszcza na nowopłatnym odcinku A4). Zastanawiam się nad zakupem i
    > nie wiem czy warto.
    >
    > Pozdrawiam
    > J-KD

    ja użyłem na razie z 5 razy. Pierwsze dwa przejazdy wpuściło mnie na
    autostradę ale nie wypuściło- musiałem zapłacić pełną kwotę jak za
    zgubienie biletu (nie miałem czasu się kłócić), ewidentnie coś nie tak z
    moim urządzeniem. Dzień po zgłoszeniu reklamacji zaczęło działać poprawnie.
    Poza tym że nie jestem w stanie sprawdzić stanu konta w żaden sposób
    (tylko w punkcie czyli na Avicenny we Wrocławiu), nie da się tego
    nigdzie doładować (oprócz Avicenny) to oszczędzam pewnie ze dwie minuty
    na bramce (jak trzeba czekać dłużej to pewnie i tak cała autosrada
    zablokowana i do bramki viatoll szybciej się nie dojedzie...)
    Jakby był wydzielony pas viaboxów przynajmniej z 1 km przed bramkami na
    bielanach to warto tego używać, na tą chwilę to raczej żałuję że kupiłem
    dwa takie urządzonka za 70zł/szt. i załadowałem po 100zł (co w koszty
    będę mógł wrzucić dopiero po zużyciu, bo doładowanie to przedpłata)

    Lukasz