  • Data: 2012-06-13 14:47:18
    Temat: Re: [pyt] viaAUTO- ktoś używa?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > na razie brak możliwości doładowania przez internet czy na stacji
    > benzynowej IMO dyskwalifikuje to urządzenie. Ja zużyję to co mam i będę
    > jeździł gotówkowo. Jak jest większy korek to viatole też w nim stoją, jak
    > mniejszy- zaoszczędzam minutę albo dwie na bramce a po fakturę za
    > przejazdy i doładowanie muszę jechać na Avicenny, nie wspominając o tym że
    > przejazd gotówkowy wrzucam w koszty tuż po przejeździe (bo dostaję bilecik
    > który jest kosztem), a bezgotówkowy po zużyciu kwoty i udaniu się do
    > punktu po fakturę (bo wpłata na konto viaauto to przedpłata i nie da się
> [...]

    IMO zaletą VIA Auto nie ma być cena ale wygoda.

    Dla mnie najważniejszą zaletą jest to, ze nie musze się zatrzymywać i szukać
    drobnych albo przy płaceniu grubymi czekać aż mi pani wyda resztę. Po
    pierwsze zajmuje to czas. Po drugie muszę otwierać okno co zimą nie jest
    przyjemne. Po trzecie muszę ponownie ruszać co zużywa paliwo.

    Oczywiście gdy będzie korek to oszczędność na czasie i paliwie będzie
    pomijalna, ale w normalnej eksploatacji przy codziennych dojazdach do pracy
    daje około godziny oszczędności miesięcznie a to oznacza że opłata za
    urządzenie zwraca się już po pół roku to szybciej niż montaż instalacji
    gazowej :-)

    Dobra żartuję minuta to się traci lub zyskuje zależnie od tego na jakie
    światło się trafi, ale zupełnie na poważnie wygoda jest najważniejsza więc
    ja sobie VIA Auto kupię mimo, że z autostrady nie korzystam codziennie. Mam
    tylko nadzieję, ze na odcinku Katowice <-> Kraków też kiedyś się pojawi ta
    forma płatności.

    Pozdrawiam
    Ergie