  • 1. Data: 2012-06-28 09:45:54
    Temat: pyaniet o funkcje mnitora
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    czy ten monitor ma jakaś regulacje pochylenia w pionie ?
    http://www.lg.com/pl/sprzet-komputerowy/monitory/LG-
    led-E2240S-PN.jsp

  • 2. Data: 2012-06-28 10:18:38
    Temat: Re: pyaniet o funkcje mnitora
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    BETON pisze:
    > czy ten monitor ma jakaś regulacje pochylenia w pionie ?
    > http://www.lg.com/pl/sprzet-komputerowy/monitory/LG-
    led-E2240S-PN.jsp

    leń!
    specyfikacje -> cechy mechaniczne -> Pochylanie w pionie: Tak

  • 3. Data: 2012-06-28 15:11:08
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-06-28 10:18, ketiv pisze:
    led-E2240S-PN.jsp

    > leń!
    > specyfikacje -> cechy mechaniczne -> Pochylanie w pionie: Tak

    Może pytający był lekko zdezorientowany, bo jak patrzę na specyfikację
    techniczną, to w tej na WWW i manualu widzę tylko DSUB, a np: zdjęcie
    pod poniższym linkiem wyraźnie pokazuje z tyłu DVI i DSUB. To tyle co do
    precyzji LG, bo z tego co pamiętam serie "S" mają tylko złącze
    analogowe, serie "T" cyfrowe i analogowe.
    A wracając do instrukcji - "zeznaje" standardowy tilt -5 do +15 stopni.
    Nie spotkałem Flatrona który by tego nie miał, schody zaczynają się gdy
    szuka się monitora z pivotem.

    --
    /MB