  • Data: 2013-10-29 16:06:07
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale to nie ja wpadłem na durny pomysł by coś udowadniać patrząc na to.
    > Dla mnie wystarczającym jest istnienie odpowiedniego paragrafu i
    > ostrzeżenia od innych kierowców że policja za niego każe. Nie musze
    > być świadkiem ukarania kogokolwiek by dopiero wtedy stwierdzić że
    > przepis istnieje.

    To ze przepis istnieje jest poza dyskusja.
    Dyskusja jest "co on oznacza".
    Dla mnie oznacza tyle, ze jak ktos bedzie celowo utrudniał ruch innym (np.
    jakad 20 na godzine tam gdzie droga pusta i mozna jechac 90)
    Ale 75 czy 85 na 90? Smieszy mnie taka interpretacja.

    Natomiast kwestia "czy policja kaze".
    Podałes przykłąd Włoch i to przykąłd z drugiej reki. Odniosłem sie, bo ja
    sie z takimi opiniami nie sporkałem a z tego co piszesz, powinno to byc
    pierwsza rzecz jaka Włosi powiedzą ruszając w droge. Wiec pytałem czy
    widziałes, bo Twoje zródło wydało mi sie conajmneij mało wiarygodne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."