    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Tue, 29 Oct 2013 09:39:36 +0100

    dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    > Ja troche po włoszech jezdziłem w zeszłym roku i dwa lata temu.
    > Wiec clou moze i wam pasuje do teorii ale co ma wspolnego z praktyką?
    > Ergie - widziałes kogos we włoszech co mandat dostał za 85 na ograniczeniu
    > do 90?

    Ileż razy można? Mandat nie jest za powolną jazdę samą w sobie, tylko wtedy
    gdy utrudnia ruch.

    Nie widziałem, tak samo jak nie widziałem nikogo kto by dostał mandat za
    jazdę 200/90 co w żaden sposób nie dowodzi ani nie zaprzecza istnieniu
    takich mandatów.

    Po drugie to że coś jest zabronione nie oznacza że będzie od razu karane
    mandatem - może być pouczenie.

    Po trzecie na drogach pozamiejskich nigdy we Włoszech nie trafiłem na
    sytuację by za kimś tworzył się korek. Może miałem szczęście, a może po
    prostu ludzie tam przestrzegają przepisów i nie blokują ruchu.

    Faktem jest że każdy Włoch na pytanie na co uważać na drodze by nie dostać
    mandatu mówił że właśnie na to bo policja jest na to wyczulona.

    Pozdrawiam
    Ergie