  • Data: 2013-10-26 07:25:23
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ROTFL
    > Do skrzyzowabnia 200 metrów dalej?

    Tak, do skrzyżowania 200 m dalej też nie musisz jechać 200 km/h.

    (Czy teraz widzisz, jak pozostawianie zbędnych cytatów wpływa na wynik
    Twojego przekazu).

    > no patrz, a ten debil wyprzedzal...

    Widać był bardzo zdesperowany i co prawda przypadku nie widziałem, ale czuję
    przez skórę, że Ty się do tego przyczyniłeś.
    Może dojeżdżałeś do tego skrzyżowania na dobiegu od samego Factory?

    > Jakies 3 gramy zdrowego rozsadku i by wiedział.

    To w ramach zdrowego rozsądku zacznij naciskać ten gaz i nie zmuszaj ludzi
    do wyprzedzania, gdy nie ma warunków.