    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Fri, 25 Oct 2013 08:54:00 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To ta jego jazda ekonomiczna.
    > On się wlecze i uważa, że inni też powinni, bo jak nie to zakłócają mu
    > jego tok wleczenia się.
    > Musi użyć hamulców po wyprzedzeniu, a ten tryb poruszania się to
    > wyklucza.

    Smutne, nie wiesz o czym pisze ale oczywiscie wiesz najlepiej.
    To moze miejsce uswiadomi ci głupote wyprzedzajacego.
    Luboń, jadac od ronda przy factory w stronę ronda koło biedronki.
    Gosc wyprzedzał na prostej na wysokości zlewania scieków.
    I zeby nie było - wyprzedzał dwa albo trzy samochody bo go widziałem w
    lusterku.
    Nie wiem tylko gdzie by dalej pojechał, jakbym go nie wpuscił...

    Prosze was, nie usprawiedliwiajcie kretynów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie