-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 13 Nov 2013 08:37:27 +0100
From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: przyrost zużycia paliwa A/M w korkach
References: <l5v9c5$a8v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <l5v9c5$a8v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131112-1, 2013-11-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <52832c3a$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
X-Trace: 1384328250 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2167 83.238.170.2:50088
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2081
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510660
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-13 08:22, Tomek pisze:
> Witam,
> Czy ktoś z Was ma może dane jak wygląda kwestia przyrostu zużycia paliwa
> w korkach w samochodzie z automatyczna "klasyczną" (nie np. DSG) skrzynią a
> przyrostem takowym w samochodzie ze skrzynią manualną- dotyczy porównania
> tego samego odcinka drogi w warunkach pełnej przejezdnosci i zakorkowania.
> T.
Danych nie mam, mam "obserwacje".
Przy jeździe w korku, gdy trzyma się naciśnięty hamulec, to obroty są
ok. 500rpm (niedokładnie, bo obrotomierz w tym zakresie, to raczej
"wskaźnik", niż miernik). Jeśli wyrzucę na "N", to skaczą powyżej 600.
Czyli na wolnych obrotach istotna część mocy silnika idzie w ciepło i
podgrzewa sprzęgło hydrokinetyczne (czy co-to-tam jest, nie przyglądałem
się). A to oczywiście kosztuje...
Też byłbym ciekaw ile.
Jeszcze ciekawiej to wygląda w "korku pod górkę". Automat robi swoje,
tzn auto z nienaciśniętym gazem stoi w miejscu bez potrzeby naciskania
hamulca. Oczywiście kosztem ciepła :)
--
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.13 13:51 k...@g...com
- 13.11.13 14:12 mappl
- 13.11.13 14:43 Michał Jankowski
- 14.11.13 22:54 Krzysztof Matyasik
- 14.11.13 23:12 Tomasz Finke
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=