eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzyrost zużycia paliwa A/M w korkachRe: przyrost zużycia paliwa A/M w korkach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Nov 2013 08:37:27 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przyrost zużycia paliwa A/M w korkach
    References: <l5v9c5$a8v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <l5v9c5$a8v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 131112-1, 2013-11-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <52832c3a$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1384328250 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2167 83.238.170.2:50088
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2081
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510660
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-13 08:22, Tomek pisze:
    > Witam,
    > Czy ktoś z Was ma może dane jak wygląda kwestia przyrostu zużycia paliwa
    > w korkach w samochodzie z automatyczna "klasyczną" (nie np. DSG) skrzynią a
    > przyrostem takowym w samochodzie ze skrzynią manualną- dotyczy porównania
    > tego samego odcinka drogi w warunkach pełnej przejezdnosci i zakorkowania.
    > T.
    Danych nie mam, mam "obserwacje".
    Przy jeździe w korku, gdy trzyma się naciśnięty hamulec, to obroty są
    ok. 500rpm (niedokładnie, bo obrotomierz w tym zakresie, to raczej
    "wskaźnik", niż miernik). Jeśli wyrzucę na "N", to skaczą powyżej 600.
    Czyli na wolnych obrotach istotna część mocy silnika idzie w ciepło i
    podgrzewa sprzęgło hydrokinetyczne (czy co-to-tam jest, nie przyglądałem
    się). A to oczywiście kosztuje...

    Też byłbym ciekaw ile.

    Jeszcze ciekawiej to wygląda w "korku pod górkę". Automat robi swoje,
    tzn auto z nienaciśniętym gazem stoi w miejscu bez potrzeby naciskania
    hamulca. Oczywiście kosztem ciepła :)


    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: