-
31. Data: 2011-01-04 10:49:00
Temat: Re: przymiarka do pisania emulatora-proszę o rady
Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>
W dniu 2011-01-04 11:15, Michoo pisze:
> W dniu 04.01.2011 09:34, fir pisze:
>> w ogole odnosnie tego tematu jak dla mnie istnieje pewne
>> pytanie otwarte:
>>
>> jak napisac emulator pod windą jesli winda ponoc nie jest
>> systemem czasu rzeczywistego - czyli o ile rozumiem:
>>
>> w nurt twojego programu moze wstawiac rozmaite nawet
>> milisekundowe 'piki' opoznien
>
> Normalnie - to emulator emuluje takty zegara dla emulowanego systemu,
> wiec system nie ma świadomości tego, że jeden cykl pracy trwał 10us a
> drugi 30ms.
Po czym muzyka brzmi a animacja wygląda ,,nieco inaczej" niż w oryginale :)
-
32. Data: 2011-01-10 08:49:38
Temat: Re: przymiarka do pisania emulatora-proszę o rady
Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>
> >>
> >> w nurt twojego programu moze wstawiac rozmaite nawet
> >> milisekundowe 'piki' opoznien
> >
> > Normalnie - to emulator emuluje takty zegara dla emulowanego systemu,
> > wiec system nie ma ĹwiadomoĹci tego, Ĺźe jeden cykl pracy trwaĹ 10us a
> > drugi 30ms.
>
> Po czym muzyka brzmi a animacja wyglÄ da ânieco inaczejâ niĹź w
oryginale :
> )
własnie - aczkolwiek raz bawilem sie jednym emulatorkiem c64 i bylo
to tak przyjemne uczucie jak za dawnych czasow - emulacja zasadniczo
o ile pamietam celująca; nie pamietam juz ktory z emulatorow
chyba ccs64 (o ile pamietam, bo jak mowie nie jestem pewien a teraz nie
mam czasu porownywac i sprawdzac)
http://www.ccs64.com/
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/