eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-09 14:28:15
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Martin Fox <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 09 Mar 2011 14:11:06 +0100, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Martin Fox" <e...@s...com>
    >
    >>> Powiadam też: "nie wymagaj od sprzętu więcej niż on kosztował." Kupisz
    >>> gówno to gówno masz. Nie przerobisz fiata aby był tam komfortowy jak
    >>> mercedes i tak niezawodny jak bmw ;)
    >>
    >> Nie powinno to się też tyczyć klientów? Jak chcą mieć 20Mbps za 50zł to
    >> niech nie spodziewają się jakości usługi za 1000zł.
    >
    > Bo za 1000zł oferujesz większe złudzenia ???
    >
    >> A jeśli komuś potrzebne łącze z gwarancja np. 2h czasu na usunięcie
    >> awarii to nie ma problemu, sprzeda mu się wtedy i takie łącze, ale w
    >> odpowiedniej cenie. Tak samo jak z CIRem - jeśli chce mieć 90% to też
    >> jest do zrobienia, ale nie za darmo.
    >
    > No i o to właśnie chodzi byś mu coś konkretnego oferował a nie same
    > złudzenia.

    BTW Nie jestem ISP, ja nic nie oferuję, bo nie mam klientów.
    Co najwyżej pracuję nad tym by sieć działała, klienci byli zadowoleni,
    mój szef też, a ja żebym miał spokojne dyżury.
    Ja po prostu wiem jak to wygląda, a nie tylko słucham jak to zła firma
    xxx sprzedała komuś 20Mbps za 100zł miesięcznie i ten ktoś się dziwi że
    nie jest to łącze operatorskie.

    No bez jaj, nie kupisz łącza w cenie 5zł za 1Mbps, bo ISP się to nawet
    nie zwróci. Po prostu żaden dostawca nie zejdzie poniżej pewnego pułapu z
    ceną za megabit, a i to przy dużych wolumenach dopiero zaczynają się ceny
    "w miarę przyjemne dla oka".

    Nie wspominając o tym, że całkiem inna cena jest za łącze asymetryczne, a
    zupełnie inna za symetryczne.

    A co do złudzeń - to kablówki zaczęły ten "wyścig", dołączyli do tego
    operatorzy telefonii i teraz mamy tego efekty. Nie patrzą ile mogą
    sprzedać, liczy się dla nich jedynie "wartość marketingowa", czyli żeby w
    reklamie było że MY dajemy najwięcej.

    A mali ISP? Istnieją, bo konkurują nie ceną, nie szybkością
    (reklamowaną), ale właśnie jakością oferowanych usług. Inaczej wszyscy
    już dawno by się przesiedli na rozum/serce, adin, czy zestawy internet
    +telefon+tv


    --
    Martin Fox

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: