eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: przykład praktyczny :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przykład praktyczny :)
    Date: Mon, 07 Mar 2011 09:33:52 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <il25am$k59$1@node2.news.atman.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <il0r8p$l2u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299486870 20649 194.146.216.68 (7 Mar 2011 08:34:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Mar 2011 08:34:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <il0r8p$l2u$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94138
    [ ukryj nagłówki ]

    > To mały przykład praktyczny (realny):
    >
    > Właśnie mi zadzwonił jeden z administratorów, że padł nam modem kablowy
    > (100Mbps), którym dostarczamy internet do jednego z bloków. Pad był ok.
    > godz. 20.00. Modem sprawdzony, nie działa (zapala się gaśnie itd,
    > wymieniony zasilacz itd). I co teraz? Bo takich połączeń mamy bardzo
    > mało i akurat _takiego_ modemu nie mamy na zapas. Jest niedziela
    > wieczór. Jutro rano po 9.00 jak będzie w firmie więcej osób podmienimy
    > te modemy na inne modemy pewnie 17/4Mbps, które mamy i we wtorek
    > będziemy mieć nowy modem taki jak się uszkodził. Może też podłączymy
    > chwilowo ten blok radiowo, ale to też nie po nocy ! Przecież nawet
    > jakbym był nienormalny i ściągnął pracowników (ale musiałbym być mocno
    > nienormalny), to by ich ludzie pobili, jakby zaczęli wiercić na klatce w
    > niedzielę koło 20-21 :D

    polityka jakości to każdego kwestia indywidualna. U nas serwis niestety
    pracuje także w niedziele i jak trzeba to naprawia.

    37 osób to na tyle dużo, że naprawę się przeprowadza. Ale tak jak
    pisałem może też kwestia tego, że ten serwis musimy utrzymywać ze
    względu na kontrakty z wysokim SLA to i jak się nudzą to naprawiają
    mniejsze ustereczki.

    Co do sprzętu zapasowego to trzeba mieć na zapas albo dobry układ z
    dostawcą. Co by było gdyby Ci padło w sobote wieczór? Niedziela bez
    internetu ? Bez sensu. Szkoda tracić klienta. Chyba, że sprzedajesz
    wszystko w umowach na 3 czy 5 lat i masz w nosie bo klient niezbyt może
    zrezygnować.





    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: