-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: przygotowanie podloza do chromowania
Date: Mon, 25 Jan 2010 13:40:20 +0100
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 26
Message-ID: <hjk3fn$od7$1@achot.icm.edu.pl>
References: <hji08d$bnj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello084010086010.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1264423223 24999 84.10.86.10 (25 Jan 2010 12:40:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jan 2010 12:40:23 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hji08d$bnj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:616742
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacks" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:hji08d$bnj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Problem w tym ze koniecznie sam chcialbym sobie przygotowac te elementy.
> Nawet nie ze wzgledow oszczednosciowych, ale chcialbym po prostu sie
> "pobawic" :)
>
> Elementy, to klamki, kolanka, kierownice, obejmy, dzwigienki, dystanse,
> kopniki, itp. czyli to co zwykle sie oddaje do chromu. Sa w roznym stanie.
> Po sciagnieciu starego chromu na razie czesc zeszlifowalem zgrubnie tarcza
> o gr 80, nastepnie gr 400, a na koniec recznie wodnym gr 500.
kluczowe jest miedziowanie, w szczególności miedziowanie elementów z
wżerami. Wygląda to tak:
1. Miedziujesz
2. Szlifujesz do pierwotnego podłoża
3. Jeżeli w miedzi nadal są zagłębienia po wypełnieniu przez nią wżerów
powtarzasz punkt 1,2 i 3 aż do momentu gdy po szlifowaniu będzie absolutnie
gładko, czyli miedż wypełni wszystkie wżery i pokryje powierzchnię.
Ta robota to jest tak naprawdę największy koszt renowacji powłok
galwanicznych, pokrywa się przecież "samo"
--
Jackare
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=