eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleprzygotowanie podloza do chromowaniaRe: przygotowanie podloza do chromowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: przygotowanie podloza do chromowania
    Date: Mon, 25 Jan 2010 13:40:20 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <hjk3fn$od7$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <hji08d$bnj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010086010.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1264423223 24999 84.10.86.10 (25 Jan 2010 12:40:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jan 2010 12:40:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hji08d$bnj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:616742
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacks" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hji08d$bnj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >

    > Problem w tym ze koniecznie sam chcialbym sobie przygotowac te elementy.
    > Nawet nie ze wzgledow oszczednosciowych, ale chcialbym po prostu sie
    > "pobawic" :)
    >
    > Elementy, to klamki, kolanka, kierownice, obejmy, dzwigienki, dystanse,
    > kopniki, itp. czyli to co zwykle sie oddaje do chromu. Sa w roznym stanie.
    > Po sciagnieciu starego chromu na razie czesc zeszlifowalem zgrubnie tarcza
    > o gr 80, nastepnie gr 400, a na koniec recznie wodnym gr 500.

    kluczowe jest miedziowanie, w szczególności miedziowanie elementów z
    wżerami. Wygląda to tak:
    1. Miedziujesz
    2. Szlifujesz do pierwotnego podłoża
    3. Jeżeli w miedzi nadal są zagłębienia po wypełnieniu przez nią wżerów
    powtarzasz punkt 1,2 i 3 aż do momentu gdy po szlifowaniu będzie absolutnie
    gładko, czyli miedż wypełni wszystkie wżery i pokryje powierzchnię.

    Ta robota to jest tak naprawdę największy koszt renowacji powłok
    galwanicznych, pokrywa się przecież "samo"
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: