  • 1. Data: 2014-06-25 01:09:13
    Temat: przycinanie karty SIM
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    Bede musiał ciąć SIMa z mini na micro. Ch**e z Orange chcą, prócz kasy,
    bym rejerstrował tego SIMa i jeszcze sie wylegitymował. No way (tym
    bardziej ze nie mam DO - nie pytajcie dlaczego ;).
    Niestety peszek, karta ma z dziesięć lat i jest w tej wersji z większymi
    stykami
    http://giznet.pl/wp-content/uploads/b/9/b9a4fb6cc9b0
    fa7cec374a542804ec71.jpg
    tak to wygląda po przycięciu. I niby ok, ale są i inne szkoły mówiące,
    ze ten rodzaj SIMów nalezy ciąc po stykach
    http://www.pcformat.pl/Jak-zmniejszyc-karte-SIM,a,29
    68
    http://danyk.cz/micro_sim01.jpg
    ze względu, ze mam jedno podejscie proszę o sensowną radę.

    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2014-06-25 08:39:22
    Temat: Re: przycinanie karty SIM
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Jun 2014 01:09:13 +0200, the_foe napisał(a):

> [...]
    68
    > http://danyk.cz/micro_sim01.jpg
    > ze względu, ze mam jedno podejscie proszę o sensowną radę.

    Kupić za kilka złotych wycinarkę i ciąć nie przejmując się niczym

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2014-06-25 13:57:45
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-06-25 01:09, the_foe pisze:
> [...]
    68
    > http://danyk.cz/micro_sim01.jpg
    > ze względu, ze mam jedno podejscie proszę o sensowną radę.

    Idź do pierwszego lepszego serwisu gsm i za kilka PLN wytną bez problemów...

  • 4. Data: 2014-06-26 01:04:12
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    68
    > http://danyk.cz/micro_sim01.jpg
    > ze względu, ze mam jedno podejscie proszę o sensowną radę.

    miałem jakąs niepotrzebną kartę w tym samym kształcie i przetestowałem.
    Trzeba jednak ciąć po stykach. Inaczej one nie najdą na swoje miejsce i
    kupa. Zrobiłem więc, to ręcznie bo w sklepie z komórkami zyczyli sobie
    20 zł.
    Lepiej wyciąć z zapasem i pilniczkiem dopiero zeskrobać resztę do
    wymiaru. 10 minut strachu... ;)

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2014-06-30 17:01:29
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-06-26 01:04, the_foe pisze:

> [...]
    > 20 zł.
    > Lepiej wyciąć z zapasem i pilniczkiem dopiero zeskrobać resztę do

    brawo ten pan :)