  • Data: 2013-05-28 22:54:45
    Temat: Re: przetaczanie felg
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości >>
    > mieniące czoło to ja bym radził pastą ścierną zrobić. Jakby z mojej
    > alufelgi ktoś zebrał ileśtam gram aluminium, to bym już niechciał na
    > takiej obręczy jeździć. TAk samo z jajowatością. PRzetoczyś się to da, ale
    > wyważyć - już gorzej

    Mieniace sie czolo jest sladem po nozu ktory robi spiralny rowek a nie po
    polerce.
    Technologia stosowana od lat od napisu z logiem producenta na elektronice po
    felgi samochodowe.

    A zbierane jest tle zeby byl czysty metal.

    Kurcze, nie wiem, pierwsze widze nie do konca obejzalem ale wszystko juz
    wiem i wiem, ze do dopy.
    Co za malkontenctwo.

    Tmek