  • Data: 2008-10-11 19:07:04
    Temat: Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    sunmoon pisze:
    > używam serwera pocztowego jednego z głównych polskich dostawców. od
    > kilku tygodni zauważyłem, że przestałem otrzymywać pocztę, która do tej
    > pory regularnie co tydzień przychodziła na moje konto. to mnie
    > zastanowiło i zacząłem podejrzewać, że poczta ginie u dostawcy.

    jest generalnie problem i to problem poważny. bo z jednaj strony firmy,
    które mam na serwerze nie chcą dostawać spamu (jak przychodzi około
    10-20 sztuk na dobę, to już się podnosi krzyk, że za dużo spamu) a z
    drugiej strony jak nie dojdzie ten ważny mail, bo sie załapie w filtry
    to tez jest źle. Oczywiście to rozumiem, niemniej na chwilę obecną nie
    bardzo jest skuteczny system filtrowania.

    Oczywiście, będą tacy, co krzykną: SPF, greylist, sender callout itd.
    Spamaasassin, rbl-e ... ale nie ma środków skutecznych w 100%.

    Z tym, że pomimo, że problem jest nie bardzo widać rozwiązanie ...

    Wojtek