    From: soonic <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przesiadka z E51
    Date: Fri, 12 Nov 2010 23:36:21 +0100

    W dniu 2010-11-12 19:53, Publius pisze:

    > Jak nie boisz się dotykowców, to ja przesiadłem się z e51 na samsunga
    > b7300. Ma wszystko, co miała e51.

    raczej się nie boję, chociaż do tej pory nie używałem tego typu
    telefonów. Co do tego samsunga to odpada choćby ze względu na brak lampy
    w aparacie i ogólnie słabszy aparat od E72 i c6. Rodzina użytkuje 6120 i
    jest w nim ten sam aparat co w E51 2MP, ale dodatkowo ma jeszcze lampę.
    Jakość zdjęć wyraźnie lepsza na korzyść 6120, więc lampa musi być :)
    Poza tym dzisiaj miałem okazję chwilę zobaczyć C6 (żałuję, że nie
    zdążyłem wszystkiego przetestować, dźwięku oraz funkcjonalności) i
    Samsung wave (którego sprzedawca zaproponował), więc samsung zrobił na
    mnie negatywne "pierwsze wrażenie" co do jakości plastiku (wydaję się
    być gorszy niż w noki C6) i poza tym system samsunga nie odpowiada mi
    (być może to kwestia przyzwyczajenia, ale jeśli już to wolałbym się
    przyzwyczajać do WM). Ogólnie dzięki za propozycję.