    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przerywanie rozmow
    Date: Tue, 12 Feb 2013 14:43:31 -0600

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:511a2b67$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale amerykanskim. Inne pasma, inne systemy,
    > i cholera wie co jeszcze inne i co w Polsce/Europie zawodzi.

    iPhone 4 w Polsce i w USA jest IDENTYCZNY!
    Te same pasma i te same systemy.

    > Ale antenna-gate to chyba okreslenie z USA ?
    > W centrum Chicago moze tego nie widac, ale przeciez w USA sporo
    > miejsc gdzie do najblizszego malego miasteczka jest 40 km.
    > I zasiegu komorki na rancho nie ma :-)

    OK, ale mi zarzucali stronniczość czy też gorzej "fanboystwo appla"
    podczas gdy ja szczerze nie miałem żadnych problemów z zasięgiem.
    Teraz już wiem czemu - po prostu pokrycie w moim miejscu zamieszkania
    jest bez porównania lepsze niż w jednym z największych miast w Polsce.

    > Pamietam mapke zasiegu t-mobile z USA sprzed kilku lat - gorzej niz Idea
    > po pierwszym roku dzialalnosci.
    > Zreszta
    > http://t-mobile-coverage.t-mobile.com/
    >
    > nie wiem jak to sie ma do rzeczywistosci, ale sporo bialych plam ;-)

    Toż sobie wybrałeś sieć... T-Mobile ledwie się tu trzyma na powierzchni.
    W USA jest Verizon i AT&T a potem długo, długo nic i dopiero inne sieci.
    Ja mam telefon w AT&T i zasięg mam zawsze i wszędzie gdzie jadę.
    Nikt kto poważnie myśli o działającym telefonie nie ma usług w innej
    sieci jak tylko u tych dwu gigantów telefonicznych.