    From: Krzysztof Weber <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przepustowosc lacza a umowa
    Date: Mon, 22 Dec 2008 10:13:51 +0100

    marcin pisze:
> [...]
    wiadomoscinews:cd66bb79-08fd-4188-83ae-aff3224514b8@
    35g2000pry.googlegroups.com...

> [...]
    > przeciwko gdybym mial taka predkosc cala dobe ale qrwa jak miedzy 17 a
    > 23 jak kbciazenie jest najwieksze to predkosc schodzi nawet do 300 kB/
    > s to w dupie mam taki internet
    >
    > place 150 zl i w dupie mam ze twoje gwarantowane 10 mb kosztuje 1800
    > zl amsz kase to placisz ja zawieralem umowe to 2 sprzedawcow w salonie
    > 5 osob na infoliniach tlumaczylo mi tak jak ja pisze ze w sieci aster
    > mam gwarantowane 10 mb i tyle, gdzie w ogole to mozna zglosic ze oni
    > tak oszukuja ludzi, przeciez to nie jest zgodne z jakimis prawami

    Skoro zostałeś POINFORMOWANY, że 10 Mbps masz gwarantowane w sieci aster
    i podpisałeś umowę, to zgodziłeś się na te warunki, więc po cholerę
    bijesz teraz pianę? Marudzisz gorzej jak stara baba, a pewnie do tego
    nie przeczytałeś dokładne tego, co podpisałeś. Zachowuj się jak dorosły
    i dojrzały człowiek, bo Twoje podejście jest na poziomie - jak to inny
    kolega określił - 13 latka.

    K.