  • 31. Data: 2008-12-19 15:48:26
    Temat: Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Chcesz mieć wybór, no to proszę:
    > http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/Frame_R
    elay_tp?_s=503756

    > Wybór pośredni to np. Internet DSL w TPSA lub podobne w innych.
    >
    > Usługi profesjonalne nie są reklamowane dla ogółu, bo to nie jest grupa
    > docelowa (tzw. target) ;)

    Ale ogół powinien być informowany o tym, że ma alternatywę.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 32. Data: 2008-12-19 15:49:31
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >I potem taki student rekomenduje łącze 200Mbps do firmy,
    >która ma 200 komputerów. Zysk, rzeczywiście. Nie wiem
    >jak Włosowi nie jest wstyd.

    Aaaa... to Ty nie wiesz z kim rozmawiasz? :-)

    --
    Kruk@ -\ | Press any key... no, No, NO THAT one!
    }-> epsilon.eu.org |

  • 33. Data: 2008-12-19 16:07:01
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > Ale ogół powinien być informowany o tym, że ma alternatywę.

    przecież jest informowany na stronie internetowej

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 34. Data: 2008-12-19 16:13:42
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > A co leży na końcu drogi deregulacji, to sobie możemy właśnie zaobserwować.

    wybór i nie prowadzenie obywateli za rączke

    to komuna ludziom zapewniała prace, mieszkania, chroniła ich od
    wszelkiego zła i jakoś dobrze na tym nie wyszliśmy, czytaj ustrój
    zbankrutował

    teraz mamy wolny rynek, powszechny dostep do informacji, jak ktos ma
    watpliwosci i mu dostep obecnego operatora nie pasuje to moze uzyc
    google i znaleźć innego

  • 35. Data: 2008-12-19 16:21:20
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > przecież jest informowany na stronie internetowej

    A czy reklamy informują o tej stronie? Czy tylko wciskają, że usługa
    dotyczy prędkości np. "4 megabity", zamiast "do 4 megabitów"?

  • 36. Data: 2008-12-19 16:25:23
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Patryk Włos wrote:

    > A czy reklamy informują o tej stronie? Czy tylko wciskają, że usługa
    > dotyczy prędkości np. "4 megabity", zamiast "do 4 megabitów"?

    ten powyższy link do FrameRelay'a TP też jest "do 4 megabitów".

    W jaki sposób chcesz zagwarantować 4Mbity do serwera w Bangladeszu ?

    Marcin

  • 37. Data: 2008-12-19 16:30:09
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > ten powyższy link do FrameRelay'a TP też jest "do 4 megabitów".

    A czy w reklamie Neostrady jest coś o tym, że użytkownicy mają
    alternatywę w postaci FR?

    > W jaki sposób chcesz zagwarantować 4Mbity do serwera w Bangladeszu ?

    Nie chcę niczego gwarantować per pojedyncze połączenie TCP. Opcja
    gwarancji powinna być na ruch - że idzie 4 megabity i nie mniej.

  • 38. Data: 2008-12-19 16:38:23
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Patryk Włos wrote:

    > A czy w reklamie Neostrady jest coś o tym, że użytkownicy mają
    > alternatywę w postaci FR?

    a czy w reklamie ręcznej szczoteczki do zębów jest coś o tym ze mają
    alternatywe używania elektrycznej szczoteczki do zębów ?

    Reklama ma być jasna i czytelna i dotyczyć danego produktu, a nie
    wszystkiego co mamy. Do tego czas reklamowy jest drogi, bardzo drogi.

    > Nie chcę niczego gwarantować per pojedyncze połączenie TCP. Opcja
    > gwarancji powinna być na ruch - że idzie 4 megabity i nie mniej.

    a czy gwarancja do serwera FTP TPSA Cie zadowala ?
    Bo wiesz, zwykły szary użytkownik może nie być w stanie zestawić tylu
    połączeń żeby 24h mieć sufit na poziomie 4Mbitów.

    btw, żeby nie było - u nas klient nie ma niczego zagwarantowane, za to w
    90% zasobów przez 99% czasu jak się ktoś postara to wysyci swoje łącze.
    A overbooking jest spory, bo im więcej klientów tym statystyka bardziej
    się kłania w strone większego overbookingu a nadal każdy może swoje dostać.

    Marcin

  • 39. Data: 2008-12-19 17:00:28
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "futszaK"
    >teraz mamy wolny rynek, powszechny dostep do informacji, jak ktos ma
    >watpliwosci i mu dostep obecnego operatora nie pasuje to moze uzyc
    >google i znaleźć innego

    Och, oczywiście. Podobnie, jak na rynku systemów operacyjnych mamy wolny
    rynek. W końcu w czym problem użyć google i znaleźć inny OS.

    --
    [------------------------] I AM NOT AUTHORIZED TO FIRE SUBSTITUTE
    [ K...@e...eu.org ] TEACHERS(Bart Simpson on chalkboard in

  • 40. Data: 2008-12-19 17:27:26
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 19.12.2008, futszaK <f...@g...com> wroted:

    > wybór i nie prowadzenie obywateli za rączke

    Oczywiście. A koledzy żebrzący właśnie o setki miliardów z kieszeni obywateli
    na ten jeden moment jakoś zapominają o "nieingerencji państwa" i uważają
    za zupełnie słuszne, żeby rachunek za ich deregulowane wybryki pokrywali
    ci wszyscy, których normalnie widują tylko jako drobne kropeczki podczas
    startów i lądowań swoich prywatnych odrzutowców. I kiedy tylko dostaną to
    czego chcą, znowu będą mieli pełne gęby deregulacji, wyboru i nie prowadzenia
    obywateli za rączkę.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing