    From: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
    Date: Fri, 19 Dec 2008 17:38:23 +0100

    Patryk Włos wrote:

    > A czy w reklamie Neostrady jest coś o tym, że użytkownicy mają
    > alternatywę w postaci FR?

    a czy w reklamie ręcznej szczoteczki do zębów jest coś o tym ze mają
    alternatywe używania elektrycznej szczoteczki do zębów ?

    Reklama ma być jasna i czytelna i dotyczyć danego produktu, a nie
    wszystkiego co mamy. Do tego czas reklamowy jest drogi, bardzo drogi.

    > Nie chcę niczego gwarantować per pojedyncze połączenie TCP. Opcja
    > gwarancji powinna być na ruch - że idzie 4 megabity i nie mniej.

    a czy gwarancja do serwera FTP TPSA Cie zadowala ?
    Bo wiesz, zwykły szary użytkownik może nie być w stanie zestawić tylu
    połączeń żeby 24h mieć sufit na poziomie 4Mbitów.

    btw, żeby nie było - u nas klient nie ma niczego zagwarantowane, za to w
    90% zasobów przez 99% czasu jak się ktoś postara to wysyci swoje łącze.
    A overbooking jest spory, bo im więcej klientów tym statystyka bardziej
    się kłania w strone większego overbookingu a nadal każdy może swoje dostać.

    Marcin