  • 1. Data: 2010-09-02 14:34:34
    Temat: przepłaciłem za ubezpieczenie ?
    Od: "wikol" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    chciałbym się spytać czy wg Was nie przepłaciłem za OC i AC.
    volvo v40 '99 1,9TD 230.000 km
    wartość myślę jakoś 10.000 zł

    OC 500 zł klasa bonus malus 40%
    AC 414 zł klasa bonus malus 50%
    przy 20% udziale własnym,
    bez NW i wartości auta 12.000

  • 2. Data: 2010-09-02 14:51:56
    Temat: Re: przepłaciłem za ubezpieczenie ?
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "wikol" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym się spytać czy wg Was nie przepłaciłem za OC i AC.
    > przy 20% udziale własnym,

    Jaki zakres ochrony, za tę cenę otrzymasz?

  • 3. Data: 2010-09-02 15:05:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wikol" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    > chciałbym się spytać czy wg Was nie przepłaciłem za OC i AC.
> [...]

    Zalezy jeszcze gdzie .. no powiedzmy ze cena mniej wiecej rynkowa.

    > AC 414 zł klasa bonus malus 50%
    > przy 20% udziale własnym,

    I teraz pytanie czy ci sie w ogole AC oplaci :-)
    Te 20% liczone od szkody czy od wartosci pojazdu ?

    J.

  • 4. Data: 2010-09-02 15:08:20
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > OC 500 zł klasa bonus malus 40%

    Całkiem dobra cena.

    > AC 414 zł klasa bonus malus 50%

    AC ma wiele składowych, które mogłeś wykupić lub z nich
    zrezygnować. Np. kradzież, nowe części... Zależy co wziąłeś.
    Ale i tak jak na takie stare auto to chyba dobra cena :-).

  • 5. Data: 2010-09-02 21:54:08
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 12:34:34 +0000 (UTC), wikol napisał(a):

    > chciałbym się spytać czy wg Was nie przepłaciłem za OC i AC.
    > volvo v40 '99 1,9TD 230.000 km
    > wartość myślę jakoś 10.000 zł
    >
    > OC 500 zł klasa bonus malus 40%

    Ja za astrę z tego samego rocznika z 20% zniżki płaciłem 550 zł.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 6. Data: 2010-09-02 22:08:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 2 Wrz, 14:34, "wikol" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > wartość myślę jakoś 10.000 zł

    > AC 414 zł klasa bonus malus 50%
    > przy 20% udziale własnym,
    > bez NW i wartości auta 12.000

    Po pierwsze placenie skladki od zawyzonej ceny samochodu jest raczej
    bez sensu, gdyz przy szkodzie i tak brana jest aktualna wartosc
    rynkowa takiego pojazdu (juz lepiej zanizona wpisywac)

    Po drugie trzeba umowe przeczytac... zazwyczaj przy ponad 10 letnich
    samochodach srednio sie to oplaca (chyba, zeby ciaglosc posiadania AC
    zachowac) - praktycznie dziala tylko w wypadku kradziezy, jesli chodzi
    o naprawy to zazwyczaj rozliczenie konczy sie i tak szkoda calkowita,
    a jesli nie to jest np. duzy procent amortyzacji czesci itp haczyki...

    WS

    PS. Sam mam AC na astre '97 ;) ale to juz chyba bardziej z
    przyzwyczajenia - mam ja od nowosci i zawsze miala AC ...

  • 7. Data: 2010-09-02 22:54:30
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > AC 414 zł klasa bonus malus 50%
    > przy 20% udziale własnym,
    > bez NW i wartości auta 12.000

    dobra cena mysle...

    ja za pakiet ac + oc znizki 60% + 20%
    (bora 99 2.0)
    z udzialem wlasnym 20 % jakies 1200 placilem.
    zniesiona amortyzacja + czesci nowe oryginalne
    i jakies pierdy typu assistance i szyby....
    (poza udzialem wlasnym to pelna opcja)

    i dolozyli do tego jeszcze bona sodexo na 100 zł ;)

  • 8. Data: 2010-09-03 09:48:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > (bora 99 2.0)
    > zniesiona amortyzacja + czesci nowe oryginalne

    W jakim towarzystwie dostałeś te opcje dla 11-letniego auta?
    Przy naprawie nowymi, oryginalnymi częściami praktycznie
    każda, nawet niewielka stłuczka, to szkoda całkowita ;-)

  • 9. Data: 2010-09-03 10:16:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 3 Wrz, 09:48, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > W jakim towarzystwie dostałeś te opcje dla 11-letniego auta?
    > Przy naprawie nowymi, oryginalnymi częściami praktycznie
    > każda, nawet niewielka stłuczka, to szkoda całkowita ;-)

    Wlasnie o tym napisalem...
    Wg mnie doplaty za zniesienie amortyzacji raczej sensu nie maja w tak
    starych samochodach (pomijajajc szkody typu urwanie lusterka i tak
    dostanie tyle samo ;) , czyli sie wartosc_aktualna(eurotax?) - udzial
    wlasny - wartosc wraku)

    Na wlasnym przykladzie Astra F '97, dwie szkody (z OC, ale wycena
    podobna, tylko kto inny placi ;) )

    1. 2003 naprawa ~12kPLN - (facet jadacy z przeciwka skrecal w lewo do
    bramy i zajechal mi droge), uderzenie przodem - po odgieciu zderzaka
    wrocilem na kolach do domu ~50km, czyli straty "niewielkie" - maska,
    zderzak, 2 reflektory, halogen, mocowanie zaczepu holowania, pas
    przedni, ???, malowanie metalik - obecnie byla by to szkoda calkowita
    na 100%

    2. 2(3?) lata temu - (facet wjechal mi w bagaznik na skrzyzowaniu),
    rowniez sam dojechalem do domu, ale tu juz byla szkoda calkowita,
    naprawa wymagala zakupu tylnej klapy i swiatel na szrocie, zeby
    zmiescic sie w wyplaconej sumie...

    WS

  • 10. Data: 2010-09-05 00:03:53
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > W jakim towarzystwie dostałeś te opcje dla 11-letniego auta?

    link4 daje. dobe ma ceny, dobrze liczy i nie miga sie od placenia.
    takie moje zdanie na podstawie doswiedczen przez ostatnie 5 lat...
    w tym zaliczona jedna szkoda calkowita i jakas pierdola...