  • Data: 2011-04-29 15:28:27
    Temat: Re: przenoszenie nr
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-29 15:30, J.F. pisze:

    > Jak obecnie wyglada przenoszenie ?
    > Konczy mi sie za 1.5 miesiaca cyrograf, chcialbym przeniesc numer , wiec:
    > a) zlozyc wniosek za 6 tygodni, w pierwszym dniu po, natychmiastowy
    > b) odczekac 5 tygodni, zlozyc wniosek przed koncem umowy, z zaznaczeniem
    > "zachowaj termin wypowiedzenia",
    > c) zlozyc wniosek teraz, z zaznaczeniem zachowania terminu,
    > d) odczekac tydzien, zlozyc wypowiedzenie zgodnie z umowionym terminem,
    > a za miesiac zalatwiac przeniesienie
    >
    > oprocz cyrografu umowa przewiduje miesieczny termin wypowiedzenia.

> [...]

    Wniosek składać teraz, natychmiast. 1,5 miesiąca to akurat ten okres,
    żeby kwit od nowego operatora doszedł do starego przed terminem
    wypowiedzenia. I jeżeli Ciebie tam cenią (w pieniądzach :-), to przez
    ten miesiąc powinieneś dostać parę ofert. Być może nawet
    korzystniejszych, niż u nowego.

    Tylko nie daj się nabrać na przeniesienie podczas jednej wizyty. Nową
    umowę podpisujesz na kilka dni przed końcem obecnej umowy, jeśli się w
    ogóle zdecydujesz gdzieś przejść.