-
1. Data: 2009-08-09 09:44:14
Temat: przeniesienie numeru - aktywne konto?
Od: bartekk <k...@g...com>
Namowilem kumpla zeby przeszedl do Play. Teraz ma popa z Orange. Czy
konto w Orange musi byc aktywne na rozmowy wychodzące czy wystarczy zeby
dalo sie odbierac polaczenia? Moze lepiej dla bezpieczenstwa doladowac
za te 5zl?
-
2. Data: 2009-08-09 09:48:23
Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
Od: Romek <r...@l...pl>
bartekk pisze:
> Namowilem kumpla zeby przeszedl do Play. Teraz ma popa z Orange. Czy
> konto w Orange musi byc aktywne na rozmowy wychodzące czy wystarczy
> zeby dalo sie odbierac polaczenia? Moze lepiej dla bezpieczenstwa
> doladowac za te 5zl?
z TT przenosiłem i nie było potrzeby mieć aktywnego konta
r.
-
3. Data: 2009-08-09 12:48:36
Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
Od: Błażej <b...@i...pl>
Dnia Sun, 09 Aug 2009 11:44:14 +0200, bartekk napisał(a):
> Namowilem kumpla zeby przeszedl do Play. Teraz ma popa z Orange. Czy
> konto w Orange musi byc aktywne na rozmowy wychodzące czy wystarczy zeby
> dalo sie odbierac polaczenia? Moze lepiej dla bezpieczenstwa doladowac
> za te 5zl?
Nie jest wymagane aktywne konto.
--
Pozdrawiam.
Błażej
Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
ludzi rozwiązane. JFK
http://share.ovi.com/album/mecenas.public
http://zlotemysli.w.interia.pl
-
4. Data: 2009-08-09 15:07:35
Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
Od: BearBag <c...@g...com>
> Nie jest wymagane aktywne konto.
na stronie playa pisze ze jest wymagane na wychodzące i przychodzące.
Co do orange to zapomnij o zwolnieniu numeru w 6h, dzien, a nawet
kilka dni. Czekam juz 5 dni i nic.
Z ery wszystkie numery zwalniali w kilka, max kilkanascie godzin.
-
5. Data: 2009-08-09 20:25:04
Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
Od: Błażej <b...@i...pl>
Dnia Sun, 9 Aug 2009 08:07:35 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):
>> Nie jest wymagane aktywne konto.
>
> na stronie playa pisze ze jest wymagane na wychodzące i przychodzące.
> Co do orange to zapomnij o zwolnieniu numeru w 6h, dzien, a nawet
> kilka dni. Czekam juz 5 dni i nic.
> Z ery wszystkie numery zwalniali w kilka, max kilkanascie godzin.
Trochę się zagalopowałem ze swoją wypowiedzią, bo przypomniałem sobie, że
przed wyruszeniem do salonu Play doładowałem mojego starego Simplusa kwotą
5zł. Przed zasileniem miał zablokowane wychodzące i przychodzące. Po prostu
zapomniałem o tym zasileniu. Żeby było ciekawie to fizycznie nie miałem już
tego sima, bo gdzieś mi przepadł, ale numer udało się przenieść.
--
Pozdrawiam.
Błażej
Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
ludzi rozwiązane. JFK
http://share.ovi.com/album/mecenas.public
http://zlotemysli.w.interia.pl
-
6. Data: 2009-08-10 07:21:07
Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
Od: Piotr M <x...@x...pl>
Romek pisze:
> z TT przenosiłem i nie było potrzeby mieć aktywnego konta
A z tego co ja wiem, to konto musi być aktywne na PRZYchodzące rozmowy.
Tzn wiem tyle ile mi powiedzieli konsultanci w Play i Erze ;) i może coś
w tym jest. U mnie było już ponad 2 miesiące po blokadzie WYchodzących i
nr przeszedł bez problemu.
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."