eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprzeniesienie numeru - aktywne konto?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2009-08-09 09:44:14
    Temat: przeniesienie numeru - aktywne konto?
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Namowilem kumpla zeby przeszedl do Play. Teraz ma popa z Orange. Czy
    konto w Orange musi byc aktywne na rozmowy wychodzące czy wystarczy zeby
    dalo sie odbierac polaczenia? Moze lepiej dla bezpieczenstwa doladowac
    za te 5zl?


  • 2. Data: 2009-08-09 09:48:23
    Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
    Od: Romek <r...@l...pl>

    bartekk pisze:
    > Namowilem kumpla zeby przeszedl do Play. Teraz ma popa z Orange. Czy
    > konto w Orange musi byc aktywne na rozmowy wychodzące czy wystarczy
    > zeby dalo sie odbierac polaczenia? Moze lepiej dla bezpieczenstwa
    > doladowac za te 5zl?
    z TT przenosiłem i nie było potrzeby mieć aktywnego konta
    r.


  • 3. Data: 2009-08-09 12:48:36
    Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 09 Aug 2009 11:44:14 +0200, bartekk napisał(a):

    > Namowilem kumpla zeby przeszedl do Play. Teraz ma popa z Orange. Czy
    > konto w Orange musi byc aktywne na rozmowy wychodzące czy wystarczy zeby
    > dalo sie odbierac polaczenia? Moze lepiej dla bezpieczenstwa doladowac
    > za te 5zl?

    Nie jest wymagane aktywne konto.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej
    Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
    ludzi rozwiązane. JFK
    http://share.ovi.com/album/mecenas.public
    http://zlotemysli.w.interia.pl


  • 4. Data: 2009-08-09 15:07:35
    Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
    Od: BearBag <c...@g...com>


    > Nie jest wymagane aktywne konto.

    na stronie playa pisze ze jest wymagane na wychodzące i przychodzące.
    Co do orange to zapomnij o zwolnieniu numeru w 6h, dzien, a nawet
    kilka dni. Czekam juz 5 dni i nic.
    Z ery wszystkie numery zwalniali w kilka, max kilkanascie godzin.


  • 5. Data: 2009-08-09 20:25:04
    Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 08:07:35 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    >> Nie jest wymagane aktywne konto.
    >
    > na stronie playa pisze ze jest wymagane na wychodzące i przychodzące.
    > Co do orange to zapomnij o zwolnieniu numeru w 6h, dzien, a nawet
    > kilka dni. Czekam juz 5 dni i nic.
    > Z ery wszystkie numery zwalniali w kilka, max kilkanascie godzin.

    Trochę się zagalopowałem ze swoją wypowiedzią, bo przypomniałem sobie, że
    przed wyruszeniem do salonu Play doładowałem mojego starego Simplusa kwotą
    5zł. Przed zasileniem miał zablokowane wychodzące i przychodzące. Po prostu
    zapomniałem o tym zasileniu. Żeby było ciekawie to fizycznie nie miałem już
    tego sima, bo gdzieś mi przepadł, ale numer udało się przenieść.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej
    Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
    ludzi rozwiązane. JFK
    http://share.ovi.com/album/mecenas.public
    http://zlotemysli.w.interia.pl


  • 6. Data: 2009-08-10 07:21:07
    Temat: Re: przeniesienie numeru - aktywne konto?
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Romek pisze:

    > z TT przenosiłem i nie było potrzeby mieć aktywnego konta

    A z tego co ja wiem, to konto musi być aktywne na PRZYchodzące rozmowy.
    Tzn wiem tyle ile mi powiedzieli konsultanci w Play i Erze ;) i może coś
    w tym jest. U mnie było już ponad 2 miesiące po blokadzie WYchodzących i
    nr przeszedł bez problemu.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: