eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprzeniesienie numeru a fakturaRe: przeniesienie numeru a faktura
  • From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: przeniesienie numeru a faktura
    Date: Fri, 24 Jul 2009 21:25:56 +0200
    Lines: 35
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 090724-0, 2009-07-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 89.228.136.240
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1248463552 89.228.136.240 (24 Jul 2009 21:25:52 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: kovalek.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977074
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał w
    wiadomości news:1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net...
    > Cześć.
    > Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa.
    > Przełączenie poszło sprawnie, wszystko działa. Tylko co z fakturą? Do tej
    > pory pobierałem ją z e-boku, ale już nie mogę tam się zalogować (poniekąd
    > logiczne). Nic to, pomyślałem, idę do pobliskiego stoiska plusa, to mi
    > wydrukują. A tu nie - nie mamy punktu kasowego i nie możemy wydrukować -
    > proszę iść do najbliższego salonu firmowego.
    > Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
    > rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
    > Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

    Mam ten sam problem z Orange. Przeniosłem numer do Play z dniem 31.05
    (ostatni dzień okresu rozliczeniowego). Została wystawiona faktura na kwotę
    120zł (opłaty za połaczenia poza abonamentem i inne usługi, oraz 61zł za
    przeniesienie numeru). Niestety z dniem 1 czerwa już nie mogłem się
    zalogować do Orange On-Line (miałem faktury w formie elektronicznej).
    Zadzwoniłem do BOK i tam przyjeli reklamację iż wyślą duplikat. Po paru
    dniach przyszła informacja listem zwykłym że jak chce duplikat to mam
    wpłacić 10zł na ich konto. Zadzwoniłem drugi raz i ponoć faktura ma zostać
    wysłana bezpłatnie, ale do tej pory jej nie widać. Pytałem się też czy
    należnośc zostanie ściągnięta przez Polecenie Zapłaty czy ręcznie - zarówno
    w Salonie Firmowym, jak i 2x na infolini mówiono że w żadnym wypadku - muszę
    zapłacić ręcznie. Oczywiście faktura poszła przez PZ.

    Jednym słowem lol. Powinienem cofnąc to polecenie zapłaty i zapłacić im
    dopiero jak otrzymam FV, bo w zasadzie to nie wiem za co zapłaciłem.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: