    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przeniesienie numeru
    Date: Sat, 21 Mar 2009 14:57:45 +0100

    malcolm pisze:

    > Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> > Musisz pójść do salonu playa i
    > się dowiedzieć czy coś takiego jest

    > umowe mam do 14 maja,
    > kiedy mogę wypowiedzieć umowę to znaczy wysłać do nich pismo już , czy
    > za wcześnie , czy dopiero po zakończeniu po 14 maja ?
    >

    > --
    > mal
    wypowiedzieć możesz umowę na 30 dni przed zakończeniem
    okresu"ochronnego" czyli najwcześniej 15 kwietnia. Telefon będziesz miał
    aktywny w abo do końca okresu rozliczeniowego po 14 maja. dopiero
    wtedy będzie przeniesiony do prepadia. Tylko jak będziesz wypowiadał
    umowę zaznacz koniecznie że chcesz numer przenieść do prepaida