    Date: Sun, 17 Jul 2011 15:56:57 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przelakierowanie auta na inny kolor

    W dniu 2011-07-17 08:54, sewek pisze:
    > mam pytanie ile cos takiego trwa jesli mialoby byc zrobione solidnie
    > i auto byloby rozbierane ... wielkosc auta rozumiem gra tu pewna role
    > ... u mnie ford mondeo z wieloma odrapaniami ale bez w gniecen - nie
    > chce mi sie robic czesciowych korekt ...

    Rozważ też oklejenie auta.

    Będzie duuużo taniej, a samochód będzie pokryty dodatkową warstwą której
    np. tak łatwo nie porysuje Ci nikt drzwiami na parkingu.

    Masz dużo większą swobodę nadania auto atrakcyjnego wyglądu, zmieniania
    tego jak się nie spodoba,

    Bo lakierowanie całego auta to gigantyczna robota.
    Trzeba wyjąć wszystko - silnik, wszystkie mechanizmy, wiązki, wszystkie
    instalacje, wyposażenie wnętrza, szyby.
    Pytanie czy to Ci potem poskładają tak jak ma być, żeby nic nie
    trzeszczało itp. itd.

    > czy jakies formalnosci prawne sa obecnie zwiazane ze zmianami koloru
    > lakieru pojazdu ? czy trzeba to zglaszac w Wydziale Komunikacji ?
    > czy takie formalnosci sa uciazliwe ?

    Jeżeli nie masz koloru w DR (a od dawna już chyba koloru nie ma), to nie.