  • Data: 2011-07-18 00:22:21
    Temat: Re: przelakierowanie auta na inny kolor
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-17 23:32, Cavallino pisze:

    > To cena za samą folię, czy również usługę?

    folia+oklejenie
    Za samą folię kolega dał coś koło 500zł, ale oklejał już sam.

    > Jak z przygotowaniem nadwozia, przecież tam muszą być te same zabiegi co
    > przed lakierowaniem, żeby zlikwidować ew. ryski, wgniotki, rdzę, trzeba
    > dać szpachle, podkłady itp

    Zdrową budę można oklejać bez takich zabiegów - umyć tylko dobrze i
    odtłuścić.
    Jak jest korozja to faktycznie trzeba by ją usunąć, bo purchle wyjdą pod
    naklejonym.
    Wgniecenia to już zależy też kto ma jakie.

    > No chyba że chcesz tak lakierować jak foliować, czyli tylko z zewnątrz.

    To się raczej nie uda - dlatego do lakierowania się demontuje elementy.
    Nie słyszałem żeby ktoś malował cały samochód bez rozbierania, no chyba
    że partyzantka wałkiem/pędzlem, ale to będzie brzydkie.

    Lakierując pistoletem robi się strasznie dużo mgły która na wszystkim
    osiada i pozabezpieczanie wszystkiego tak żeby położyć odpowiednio
    wszystkie warstwy, a przy tym nie napaskudzić naokoło jest chyba niemożliwe.